Skip to main content

Hallo

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Kunnen jullie mij helpen?

 

mvg 

Stefan vd Kolk

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt 

 

Hallo @S vd Kolk, welkom. 

Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Zou jij mij iets meer uitleg kunnen geven over wat er precies speelt? Dan kunnen we jou verder helpen. 


@S vd Kolk 

Bedoel je dat je een @freeler emailadres aan een KPN mailbox wil hangen ? Volgens deze informatie

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

zou dat gewoon moeten kunnen. Maar dan heb je wel de hulp van een moderator nodig. Die kan dat emailadres verplaatsen naar jouw KPN mailbox.


Hallo Hanna,

Ik heb het wachtwoord van mijn freeler email helaas niet meer, en wil mijn mail instellen op een android telefoon.

Ik kan wel bij mijn kpn.com account.

Op een ipad kan ik mijn freeler mail nog wel lezen. 

ik zou graag het wachtwoord opnieuw instellen én gebruik willen maken van webmail voor freeler

 

Groet

Stefan


Hallo @S vd Kolk,

Wat vervelend. Anders dan bij alle andere email adressen is het als klant niet mogelijk om voor en Freeler account zelf een wachtwoord wijziging aan te vragen wanneer je het oude wachtwoord niet meer weet. Een KPN medewerker kan het wachtwoord wel wijzigen in samenspraak met jou. Natuurlijk doen we daar de benodigde privacy checks voor. Vanwege de openbare aard van het gebruikers forum, is het het handigste dat je contact op neemt met mijn collega's van de telefonische desk via 0800-0402. Ik hoor graag of dit lukt!  


@S vd Kolk 

Ben je in staat om bij jouw iPad het wachtwoord te zien ? Is daar een optie bijv. “wachtwoord tonen" ?