Skip to main content
Beantwoord

Freeler account verwijderen

• September 17, 2020
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo, ik heb ook een oud freeler-account dat ik wil verwijderen. Ik hoor graag of dat kan. Alvast bedankt!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Hanna93 Het is gelukt! Het e-mail adres is inmiddels verwijderd. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Hanna93. Welkom op het KPN Forum! Ik zal uitzoeken of het mogelijk is om jouw freeler-account te verwijderen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode,  en huisnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel?  Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2020

Hoi @Hanna93. Welkom op het KPN Forum! Ik zal uitzoeken of het mogelijk is om jouw freeler-account te verwijderen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode,  en huisnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel?  Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Gedaan!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb deze vraag intern doorgezet, zodra het gelukt is laat ik het weten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2020

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb deze vraag intern doorgezet, zodra het gelukt is laat ik het weten.

Hoi Vikash, kan je er al iets over zeggen? Ik krijg veel spam op dit account de laatste tijd. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik kan mij voorstellen dat je z.s.m. het e-mail adres wil laten verwijderen. Ik heb helaas nog geen reactie van mijn collega's. :disappointed_relieved:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

@Hanna93 Het is gelukt! Het e-mail adres is inmiddels verwijderd. :relaxed:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2020

Super, veel dank!

Vikash van KPN