Skip to main content

Hallo, ik heb ook een oud freeler-account dat ik wil verwijderen. Ik hoor graag of dat kan. Alvast bedankt!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Hanna93. Welkom op het KPN Forum! Ik zal uitzoeken of het mogelijk is om jouw freeler-account te verwijderen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode,  en huisnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel?  Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @Hanna93. Welkom op het KPN Forum! Ik zal uitzoeken of het mogelijk is om jouw freeler-account te verwijderen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode,  en huisnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel?  Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

Gedaan!

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb deze vraag intern doorgezet, zodra het gelukt is laat ik het weten.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb deze vraag intern doorgezet, zodra het gelukt is laat ik het weten.

Hoi Vikash, kan je er al iets over zeggen? Ik krijg veel spam op dit account de laatste tijd. 


Ik kan mij voorstellen dat je z.s.m. het e-mail adres wil laten verwijderen. Ik heb helaas nog geen reactie van mijn collega's. :disappointed_relieved:


@Hanna93 Het is gelukt! Het e-mail adres is inmiddels verwijderd. :relaxed:


Super, veel dank!


Graag gedaan!:blush: