Skip to main content

Hier annex

goedemiddag, hoewel ik lang geleden freeler.nl moest vervangen door hetnet.nl, krijg ik de laatste tijd veel e-mails van postmaster@c via freeler.nl.

kan iemand aub mij verlossen van de vele zgn niet te bezorgen e-mails van freeler.nl van deze zgn postmaster.

hoe kom ik van freeler.nl af?

Hoi @Annex. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om het @freeler adres te verwijderen. WIl je het KPN Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het freeler e-mailadres? Het e-mailadres dat verwijderd mag worden mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Van Annex

Ook ik wil graag mijn freeler.nl opzeggen, omdat ik al enige tijd geleden overgestapt ben naar hetnet.nl

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@Annex Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. 

WIl je het KPN Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het freeler e-mailadres? Het e-mailadres dat verwijderd mag worden mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 


Beste Vikash,

Heb mijn profiel aangepast!

Groet Annex


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het freeler e-mailadres zojuist voor jou laten verwijderen.:blush:


Geweldig bedankt Vikash, nu ben ik eindelijk verlost van die vervelende postmaster@…

:relaxed:


@Annex Graag gedaan!:relaxed: