Skip to main content
Antwoord

Freeler account verwijderen

• December 5, 2020
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Hier annex

goedemiddag, hoewel ik lang geleden freeler.nl moest vervangen door hetnet.nl, krijg ik de laatste tijd veel e-mails van postmaster@c via freeler.nl.

kan iemand aub mij verlossen van de vele zgn niet te bezorgen e-mails van freeler.nl van deze zgn postmaster.

hoe kom ik van freeler.nl af?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het freeler e-mailadres zojuist voor jou laten verwijderen.:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Annex. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om het @freeler adres te verwijderen. WIl je het KPN Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het freeler e-mailadres? Het e-mailadres dat verwijderd mag worden mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2020

Van Annex

Ook ik wil graag mijn freeler.nl opzeggen, omdat ik al enige tijd geleden overgestapt ben naar hetnet.nl

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Annex Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. 

WIl je het KPN Forum profiel aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het freeler e-mailadres? Het e-mailadres dat verwijderd mag worden mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2020

Beste Vikash,

Heb mijn profiel aangepast!

Groet Annex

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 7, 2020

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het freeler e-mailadres zojuist voor jou laten verwijderen.:blush:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2020

Geweldig bedankt Vikash, nu ben ik eindelijk verlost van die vervelende postmaster@…

:relaxed:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Annex Graag gedaan!:relaxed: