Skip to main content

Ik zou héél graag dat er iemand is die mijn freeler account kan verwijderen. Ik heb van alles geprobeerd bij KPN, maar mij lukt dat niet.

Help!

Hoi @Edithforum. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om het Freeler e-mailadres te verwijderen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres dat verwijderd moet worden achterlaten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic? Het e-mail adres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan ga ik voor je aan de slag. 


Hallo Vikash

Ik denk dat ik aan je vraag heb voldaan. Mocht er nog iets aan ontbreken dan hoor ik dat graag.

Edith


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je het e-mailadres dat je graag wilt verwijderen nog niet hebt achtergelaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van het KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen? 


Mijn te verwijderen mailadres is: *****@freeler.nl.

Bij voorbaat bedankt voor je hulp. Laat je mij nog even weten wanneer het gelukt is om alles verband houdend met dit mailadres is verwijderd?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van het e-mailadres. Ik heb het @freeler adres zojuist verwijderd. :blush:


Dank je wel Vikash!


Graag gedaan! :blush: