Skip to main content
Antwoord

Freeler e-mail instellen

• January 26, 2020
  • 2 reacties
  • 778 keer bekeken

Ik heb een nieuwe computer en wil email adres instellen . Maar geen idee hoe dit moet.

Ik heb een naam@freeler.nl account . Deze is gekoppeld aan naam@hetnet.nl

Ik heb de  site Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple? gebruikt maar ook dit is onduidelijk.

probleem is dat ik niet weet waar ik @freeler email adres en waar @hetnet.nl moet invullen

Ik had voorheen windows live mail en wil nu Outlook of windows 10 mail wil gaan gebruiken

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Ad B., het Freeler e-mailadres staat sowieso los van het Hetnet e-mailadres. Dus je kan ze los van elkaar, als twee e-mailadressen instellen. Je kan ze beide met de nieuwste e-mailinstellingen (de KPNmail instellingen) instellen in je e-mailprogramma. Als je met dit in gedachten nog eens de pagina die je al noemde doorloopt, lukt het dan wel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 26, 2020

Hallo @Ad B. , als het ene e-mailadres een alias is van het andere e-mailadres hoef je maar 1 account aan te maken.

Bij gebruikersnaam vul je een e-mailadres in en bij wachtwoord het bijbehorende wachtwoord en de overige instellingen vind je in de door jezelf aangehaalde helpschermen terug.

Zijn het wel 2 verschillende e-mailacoounts, dan moet je e.e.a. dus 2x aanmaken.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Ad B., het Freeler e-mailadres staat sowieso los van het Hetnet e-mailadres. Dus je kan ze los van elkaar, als twee e-mailadressen instellen. Je kan ze beide met de nieuwste e-mailinstellingen (de KPNmail instellingen) instellen in je e-mailprogramma. Als je met dit in gedachten nog eens de pagina die je al noemde doorloopt, lukt het dan wel?