Skip to main content

Hallo. Ik wil ook graag mijn freeler email account laten verwijderen. Ik krijg alleen maar spam binnen. Kunt u vertellen hoe ik mijn freeler email kunt opzeggen? Alvast bedankt. 

 

Admin:  afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @lazuli. Ik kan mij voorstellen dat je het Freeler e-mailadres wil laten verwijderen als je daar alleen maar spam op ontvangt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen je verder helpen hierin. 


Hallo @Vikash van KPN. Ik heb jullie klantenservice net gebeld (0800 0402) en de person met wie ik heb gesproken weet niet hoe mijn freeler emailadres kan verwijderen. Die is niet bekend met Freeler emailadres. Ik heb uitgelegd Freeler was overgenomen door KPN en ik kan nergens zien hoe ik mijn freeler emailadres inactief kan maken of verwijderen. In zag wel in oudere posten (ook via deze forum) een soortgelijk aanvraag om het freeler emailadres te verwijderen en dit was door jullie intern gedaan. Kunt u mijn freeler emailadres niet op dezelfde wijze verwijderen?   


Wat jammer dat onze klantenservice jou niet verder kon helpen hierin. Ik zal proberen het e-mailadres te verwijderen. Kun je het e-mailadres dat moet worden verwijderd achterlaten in het veld "Persoonlijke Opmerkingen" van je KPN Forum-profiel? Laat dan een bericht achter in dit topic nadat je dat hebt gedaan.


Beste @Vikash van KPN Ik heb het zojuist gedaan per instructie. Ik hoop dat het gelukt is.


Het is gelukt om het Freeler account te verwijderen. 😊


Beste @Vikash van KPN. Bedankt!


@lazuli Graag gedaan! 😊


Reageer