Skip to main content

Ik wil ook graag mijn ongebruikte Freeler adres opheffen. Kunnen jullie dit verzorgen?

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Welkom op het forum @metbril. Als het goed is moet dat lukken. Zou je de gegevens in je profiel kunne aanvullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt?


Welkom op het forum @metbril. Als het goed is moet dat lukken. Zou je de gegevens in je profiel kunne aanvullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt?

Welke gegevens zijn precies nodig? Ik wil ivm mijn privacy zo weinig mogelijk gegevens publiekelijk achterlaten. En wat ik zie heb ik niet (klantnummer KPN bijvoorbeeld). En kun je aangeven wie allemaal mijn profiel kan zien? Alleen KPN medewerkers, iedereen met een KPN ID of iedereen op het internet?


Alleen medewerkers van KPN die voor dit forum werken kunnen die gegevens zien. Je postcode en huisnummer staan dus niet openbaar als je ze op je profiel invult. Wat ik van je nodig heb is postcode en huisnummer van het adres waarop het Freeler adres geregistreerd is. Klantnummer zou natuurlijk ideaal zijn. Je klantnummer achterhalen kan met deze link. 


Postcode en huisnummer zijn ingevuld. Ik kan evt het Freeler email adres in een DM laten weten.


Ik zie dat @Hanna_ in een ander topic ook aan de slag is gegaan?


In dat geval sluit ik deze. Dat had ik niet gezien. Ik heb van @Hanna_ begrepen dat het goed is opgepakt. 


Topic met de oplossing: