Skip to main content

Vorig jaar mijn Freeler account opgezegd (******@freeler.nl), ook netjes een bevestiging van gekregen maar er kan nog steeds e-mail naartoe sworden gestuurd zonder dat er een foutmedling teruggaat naar de afzender.

 

Kunnen jullie het account en de bijbehorende adressen echt verwijderen?


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Rovanelli ,

In theorie kan het e-mailadres na ongeveer drie maanden geclaimd worden door iemand anders. Want dan wordt het e-mailadres vrijgegeven.  


Mijn vrouw haalt haar email nog steeds op dus wij kunnen er nog wel bij. Denk niet dat het adres opnieuw is vergeven, lijkt me ook niet dat KPN nog nieuwe Freeler adressen laat aanmaken?


Afgaande op mijn informatie:

is Freeler een ander type provider (alleen email) en daar gelden andere regels (het account is gratis maar je betaalt voor het gebruik). Alleen als er geen activiteit meer plaats vindt over een periode van zeg 6 of 12 maanden wordt het account opgeheven.

@Rovanelli :

Jij en jouw vrouw moeten gewoon alle email ophalen bij dat Freeler account en vervolgens nooit meer bij Freeler inloggen. Vertel ook al jullie emailcontacten dat ze een ander emailadres moeten gebruiken. Dan zal ook de KPN dat account kunnen opheffen.

Misschien heeft één van de moderatoren hier op het KPN forum hier meer/betere informatie over deze specifieke situatie ?


@Rovanelli :

Misschien wil je nu een “Email only” account (kosten;  7,50 euro per maand met 2 emailaccounts/boxen) bij de KPN voor jou en jouw vrouw ? Ik weet dat de KPN in speciale situaties zo'n nieuw “email only” account wil creëren. Bel daarom met de KPN Klantenservice wat er in jouw specifieke geval mogelijk is.