Skip to main content

Ik heb een oud freeler account dat ik graag zou willen opheffen. Ik gebruik het al jaren niet meer, maar heb ooit ingesteld dat mails die ik erop binnenkrijg automatisch ook naar mijn gmail-account gestuurd worden. Nu zie ik de laatste week dat er met mijn oude freeleraccount een instagramaccount is aangemaakt, een tiktokaccount en een marktplaats account. Ik denk dus dat iemand anders dit oude account gebruikt. Ik wil er graag vanaf. Hoe moet ik dit aanpakken? Groet Tanja

Hoi @tmdejonge. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het Freeler account te verwijderen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het Freeler e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor jou aan de slag!


Bedankt, Ik heb de gegevens in het KPN forum profiel gezet. Wel ben ik in de tussentijd verhuisd. Mijn opgegeven adres is mijn nieuwe adres. Het oude adres uit de tijd dat ik dit freeleraccount gebruikte, staat in het veld persoonlijke opmerkingen.

Alvast bedankt voor de hulp, 

vriendelijke groet,

Tanja de Jonge


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het e-mail adres gevonden en kan het voor je verwijderen. Ik zie dat er meerder aliassen onder deze mailbox zitten. Mogen deze aliassen ook verwijderd worden?


Ja, die mogen ook verwijderd worden. Bedankt.

vriendelijke groet, 

Tanja de Jonge


Ik heb jouw Freeler adres en alle aliassen daaronder zojuist laten verwijderen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Dank je wel voor je hulp,

vriendelijke groet, 

Tanja