Skip to main content
Antwoord

Freeler wachtwoord kwijt

• May 22, 2019
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik kom helaas niet meer in mijn freeler webmail omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben,
Hoe kan ik hier achter komen

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom, Stan, je bent hier aan het goede adres. Ik heb je wachtwoord gereset, daar geef ik je via privébericht meer info over. Met het nieuwe wachtwoord kun je inloggen op email.kpn.com. Klik dan wel even, onder de groene Login knop, op 'Login voor Freeler'. Eenmaal ingelogd kun je dan daar zelf een nieuw wachtwoord instellen.

Noordzee, bedankt voor de assistentie :)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2019
Hi stanes,
Welkom op het forum. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens (inclusief je Freeler adres) en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan een moderator jouw wachtwoord resetten.

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 22, 2019
Zie ook https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2019
Hallo Noordzee,

Ik heb mijn profiel aangevuld.
Hoop dat mijn freeler account kan worden gereset.

Dank alvast

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 23, 2019
Prima, dan komt hier binnenkort een moderator jou verder helpen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2019
Welkom, Stan, je bent hier aan het goede adres. Ik heb je wachtwoord gereset, daar geef ik je via privébericht meer info over. Met het nieuwe wachtwoord kun je inloggen op email.kpn.com. Klik dan wel even, onder de groene Login knop, op 'Login voor Freeler'. Eenmaal ingelogd kun je dan daar zelf een nieuw wachtwoord instellen.

Noordzee, bedankt voor de assistentie :)