Skip to main content

Ik ben het wachtwoord van een van een van mijn ..@freeler.nl mail adressen kwijt. Als ik het probeer te resetten (zoals in andere topics aangegeven wordt) dan herkent de KPN site het adres niet als KPN iD en moet ik me eerst registreren. Op dat moment stuurt KPN mij een bevestigingsmail naar het betreffende mail adres waar ik nu net niet in kan komen. Kunnen jullie mij helpen? met het resetten van mijn wachtwoord.

Welkom @damenzijlstra 

Probeer eens

Wachtwoord wijzigen met je klantnummer

Let op: Dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk en je je klantnummer bij de hand hebt.

 

Zie https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm


Dit is ook een probleem want ik heb een thuisnetwerk van telfort en neem alleen de freeler mail afdressen af van KPN. Daar betaal ik ook maandelijks voor. Dus als ik dat doe denkt KPN dat ik via een VPN verbonden ben


Hi Damen, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook ergens het e-mailadres willen invullen waar het om gaat? 

 


Dank en dat doe ik graag maar ik kan in mijn profiel niets toevoegen. daar staat nu mijn Hoofd e-mail adres in (daar kan ik nog wel in), het probeem is echter met een van de submailadressen.  

Is er een andere manier om je te informeren? of kan je zelf zien welke sub mail adressen er geregistreerd zijn. 


-


wat probeer je te zeggen?


Maakte een foutje sorry 


Dank en dat doe ik graag maar ik kan in mijn profiel niets toevoegen. daar staat nu mijn Hoofd e-mail adres in (daar kan ik nog wel in), het probeem is echter met een van de submailadressen.  

Is er een andere manier om je te informeren? of kan je zelf zien welke sub mail adressen er geregistreerd zijn. 

Excuus, linkje naar je profiel vergeten te geven. Klik HIER en laat me even weten wanneer je dit hebt ingevuld. 


zo goed mogelijk ingevuld maar ik stuur je ook een prive bericht met de mail adressen waar het over gaat.

 


Is zo'n link op het forum wel veilig. Kan nu niet iedereen zien wat ik heb ingevuld?


Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators

Het is dus veilig


zo goed mogelijk ingevuld maar ik stuur je ook een prive bericht met de mail adressen waar het over gaat.

 

Dankjewel, ik heb gereageerd op je privébericht. :)Â