Skip to main content

Heb een freeler account maar ben mijn WW vergeten. Tevens koppeling mogelijk maken aan mijn kpn id account. Heb tel. contact gehad meer de helpservice maar heeft geen bijdrage kunnen leveren.

Hallo @aeag 

Een KPN moderator kan je hier bij verder helpen. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en dan hier een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Het betreffende mailadres kun je gewoon in je profiel zetten bij "Persoonlijke opmerkingen”, dan hebben ze meteen alle informatie die nodig is. 
De velden gemarkeerd met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.


Forumformulier is ingevuld.


Hi @aeag,

Even dubbelcheck: je wil het wachtwoord resetten én ook dat je het mailadres voortaan zelf kan beheren via je MijnKPN account? Dat laatste lukt niet omdat het hier een Freeler mailbox betreft. Freeler staat helemaal los van KPN. Mocht je ooit besluiten om je abonnement bij KPN te beëindigen, dan blijft je Freeler mailbox gewoon bestaan. Omdat Freeler géén KPN klantnummer heeft, valt er ook niets te verplaatsen van het ene naar het andere klantnummer. Het gaat dus niet mogelijk zijn om deze mailbox te koppelen aan je KPN ID.

Om je wachtwoord te resetten heb ik extra gegevens van je nodig. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. 

 

Admin: bericht aangevuld met juiste informatie


Maja, Profiel is aangevuld.


Bedankt @aeag, ik ga nu eerst een privébericht sturen met vervolgstappen voor het wachtwoord, en als je daar klaar mee bent ga ik achter het samenvoegen aan. Daar kan namelijk een aantal dagen overheen gaan en dat zou inhouden dat je al die tijd niet bij je mail kunt. 


Ik heb een reactie terug van de technische dienst over het verplaatsen van je Freeleraccount naar je internetabonnement; dit is helaas níét mogelijk omdat Freeler helemaal los staat van de rest. Mocht je ooit besluiten om je abonnement bij KPN te beëindigen, dan blijft je Freeler mailbox gewoon bestaan. Omdat Freeler géén KPN klantnummer heeft, valt er ook niets te verplaatsen van het ene naar het andere klantnummer. Het gaat dus niet mogelijk zijn om deze mailbox te koppelen aan je KPN ID, mijn excuus dat ik dit niet direct helder had!


Ok duidelijk. Dank voor het oplossen van mijn issue.