Skip to main content

Ik heb (nog) een abonnement bij XS4all, nu dus KPN. Mijn xs4all mailadressen zijn nu dus aliassen naar kpn adressen. Omdat ik nu glasvezel heb waarop alleen Solcon en Kabelnoord leveren, wil ik naar Solcon overstappen. Ik kan daar mijn kpn mailadressen wel behouden, maar gaan mijn aliassen naar XS4all dan ook mee, of kan ik die daar eventueel weer aanmaken? 

Hallo @Robbertvanderhoorn , even aan Solcon vragen.

 


Hallo @Robbertvanderhoorn 

 

Ja, dat kan, dan wel gebruik maken van de overstap service, dan worden jouw KPN email adressen automatisch overgezet, ook de xs4all email adressen/aliassen.

https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/


@GeSp: uit die webpagina haal ik niet dat die aliassen meegaan. Weet je dat zeker? Eenmaal overgestapt kan ik niet meer terug … 😀


@GeSp: gevonden, je hebt gelijk, bedankt! 


Valt toch nog niet mee, ik zit nl ook al bij Kabelnoord en dan kan Solcon mijn adressen niet tegelijk met het abonnement overnemen.. ingewikkeld verhaal. 


De route zou zijn: Kabelnoord opzeggen (xs4all op dsl houden) , en dan naar Solcon… en dan duimen dat dat allemaal goed gaat…. 

 


De route zou zijn: Kabelnoord opzeggen (xs4all op dsl houden) , en dan naar Solcon… en dan duimen dat dat allemaal goed gaat…. 

 

Dat was ik ook net aan het schrijven, dat leek mij ook de beste route.