Skip to main content
Beantwoord

Geblokkeerd e-mailaccount

• March 26, 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn emailaccount is geblokkeerd.

Ik heb begrepen dat jullie mij kunnen helpen met het deblokkeren.

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @ongelooflijk, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Hier is, zoals Noordzee aangeeft, een speciale afdeling voor. Vanuit webmail kan je ze altijd bereiken, via het mailadres abuse@kpn.com. Meer weten over abuse van KPN? Check dan de website!

Laat je even weten wanneer jouw probleem opgelost is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2020

Hallo @ongelooflijk ,

Voor het deblokkeren van e-mailaccounts is bij KPN een speciale afdeling voor. Het advies is om een e-mail te sturen met jouw gegevens naar abuse@kpn.com

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2020

Goedemiddag @ongelooflijk, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Hier is, zoals Noordzee aangeeft, een speciale afdeling voor. Vanuit webmail kan je ze altijd bereiken, via het mailadres abuse@kpn.com. Meer weten over abuse van KPN? Check dan de website!

Laat je even weten wanneer jouw probleem opgelost is?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 2, 2020

Hallo @ongelooflijk ,

Voor het deblokkeren van e-mailaccounts is bij KPN een speciale afdeling voor. Het advies is om een e-mail te sturen met jouw gegevens naar abuse@kpn.com

@ongelooflijk 

Is jouw e-mailaccount inmiddels weer voor jou beschikbaar? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2020

Hallo @ongelooflijk ,

@ongelooflijk 

Heeft KPN Abuse jouw probleem kunnen oplossen?