Skip to main content

Het is misschien een oud topic, maar ik zou heel graag de mail afhandeling van mijn domein migreren naar KPN, ik ben alleen een fervent gebruiker van de + tag in de mails. Dat werkt nog steeds niet bij KPN. Is er inmiddels al meer zicht of deze functionaliteit (ooit) geïntroduceerd gaat worden door KPN?

 

Admin: eigen topic gemaakt torigineel topic]

Om te kunnen achterhalen of je email adres betrokken is bij een datalek en unieke adressen kunt gebruiken voor verschillende accounts wil ik een +<tag> toevoegen aan mijn kpn email adres. Dus pietje+bol.com@kpnmail.nl of pietje+spotify@kpnmail.nl

Dit werkt bij alle grote email aanbieders zoals de diensten van Gmail en Office365. Ik wil graag mijn domeinnaam email overbrengen naar KPN maar KPN ondersteunt deze +tag nog niet.

Kan iemand mij aangeven of en zo ja wanneer deze tegenwoordig zeer gangbare en nuttige functionaliteit beschikbaar komt bij KPN?

(Deze vraag is eerder al eens gesteld in een oud topic maar daar was geen relevant antwoord)

Admin: bericht samengevoegd met eerder aangemaakt topic


Hi @Bammetje81! Ik snap je vraag. Maar kan dit helaas niet voor je in orde maken.

Wel kan je gebruik maken van bijvoorbeeld een liggend streepje. 

Ook wil ik je complimenteren voor het slimme idee! 


Het is niet @Bammetje81 z'n idee. Het is gewoon een algemeen bekende methode die KPN niet ondersteund. 

Een streepje werkt niet. Want dat adres moet dan apart aangemaakt worden. Dat is dus juist niet de bedoeling. 


Bedankt voor je antwoord @Bram_. Ik zou willen dat ik het bedacht had maar @Nick83 heeft inderdaad gelijk. Ik wil niet handmatig losse adressen aanmaken. Dat is niet wat ik hiermee bedoel. Ik wil 1 adres kunnen taggen zodat ik een virtueel ander adres heb bij verschillende partijen. Alle mail komt wel steeds uit bij dat ene adres. Dit is tegenwoordig heel gangbaar bij alle grote mail aanbieders.

Misschien kan iemand binnen KPN navragen of dit misschien ergens op de roadmap met toekomstige ontwikkelingen staat.


@Bammetje81 ik zal het als verbetervoorstel indienen. Wel is het zo dat ik daar geen tijd of belofte van oplossing aan vast kan hangen. 

Wel wordt ik op de hoogte gehouden van de voortgang. Als ik bericht krijg dat het wordt ingevoerd zal ik dat hier laten weten. 


@Bammetje81 ik heb ondertussen een update gehad. 

Het is bekend dat de wens er is. Maar dit is door de manier waarop onze systemen werkt niet makkelijk in te voeren. Hierdoor is het nog de vraag of we dit gaan invoeren. Maar wel zeker dat als we dit invoeren dat niet snel zal zijn. 

Ik ga het topic sluiten. Mocht ik op enig moment bericht krijgen dat we het definitief gaan invoeren zal ik het hier laten weten. Dan zul je bericht krijgen.