Skip to main content

Sinds vandaag wordt nog wel het tijdstip maar niet meer de datum getoond in inbox/verzonden items van webmail KPN (Hetnet). Als de mail wordt geopend en doorgestuurd is wel de datum zichtbaar (en ook het tijdstip). Waarom wordt de datum niet weergegeven? Het maakt niet uit of ik webmail open in IE, Chrome of op de iphone/ipad.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @A.Flokstra Zie je alleen de tijd en dus niet de datum (ook niet bij mail van eerdere dagen)?

Dit is wat ik zie, bij de huidige dag alleen de tijd, maar bij eerdere dagen ook met datum.

 


Hey @A.Flokstra, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Ruud heeft hierop een antwoord, klasse! Is daarmee je vraag beantwoord? We horen graag van je :) 


Klopt, zo interpreteer ik het ook, alleen de tijd is vandaag, met datum is eerder.

 


Dag Ruud,

 

Dank voor je info. Het is idd zo dat voor de huidige dag alleen het tijdstip zichtbaar is en voor de verstreken dagen datum en tijdstip. Wellicht is dat al veel langer zo, maar dat was me nog niet opgevallen. 

Issue is hiermee opgelost. 

 

Gr, Annemieke


Goed om te horen dat je vraag met hulp van Ruud is opgelost. Topper! 😃 Daarmee kunnen we je topic goed afsluiten. Fijn weekend, @A.Flokstra :smile:


Ja, fijn dat het is opgelost. Ook een goed weekend allen!


Reageer