Skip to main content

We zitten nu al weer een week zonder enige dienst van kpn. Geen interner,tv en telefoon. Nu dan naar de knoop doorgehakt om toch die 7,50 per maand te slikken. We zitten sinds het eerste begin van internet bij kpn maar nu wordt het toch wel een beetje gortig met de storingen en de desintresse van kpn medewerkers. Daarom helemaaleens met Herman 10

ik moet nu extra kosten maken ondat de Kpn structureel een wanprestatie levert.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

We zitten nu al weer een week zonder enige dienst van kpn. Geen interner,tv en telefoon.

Wat is het probleem? Hoe komt het dat internet het niet doet?


We zitten nu al weer een week zonder enige dienst van kpn. Geen interner,tv en telefoon.

Wat is het probleem? Hoe komt het dat internet het niet doet?

Er zou een storing zijn. Alleen geen storing die door kpn zelf wordt gemeld op onze postcode. Pas  de 4e servicedesk medewerker is gaan bellen en krijgt het verhaal, “oh werkt het nog niet goh zal een ticket aanmaken”. Maar ook dat is al weer een dag geleden.


We zitten nu al weer een week zonder enige dienst van kpn. Geen interner,tv en telefoon.

Wat is het probleem? Hoe komt het dat internet het niet doet?

Er zou een storing zijn. Alleen geen storing die door kpn zelf wordt gemeld op onze postcode. Pas  de 4e servicedesk medewerker is gaan bellen en krijgt het verhaal, “oh werkt het nog niet goh zal een ticket aanmaken”. Maar ook dat is al weer een dag geleden.

Ok. Maar dat heeft toch niets met € 7,50 van het email-only te maken?


We zitten nu al weer een week zonder enige dienst van kpn. Geen interner,tv en telefoon.

Wat is het probleem? Hoe komt het dat internet het niet doet?

Er zou een storing zijn. Alleen geen storing die door kpn zelf wordt gemeld op onze postcode. Pas  de 4e servicedesk medewerker is gaan bellen en krijgt het verhaal, “oh werkt het nog niet goh zal een ticket aanmaken”. Maar ook dat is al weer een dag geleden.

Ok. Maar dat heeft toch niets met € 7,50 van het email-only te maken?

Jawel dit is de zoveelste keer en de enige reden dat we nog biet zijn overgestapt is die overstap boete van 7,50 per maand de rest van ons leven. 


Hallo @Gerwie , je bent niet verplicht om een email-only-account aan te houden, dus er is mijns inziens totaal geen sprake van een boete.

Je kunt ook gewoon de emailfunctie van de nieuwe provider gebruiken of een universele email, Gmail, Outlook enz.

 

 


Jawel dit is de zoveelste keer en de enige reden dat we nog biet zijn overgestapt is die overstap boete van 7,50 per maand de rest van ons leven. 

Wat een onzin. Je krijgt bij je andere provider gewoon ook een email adres dat u kunt gebruiken. 


Wij hebben bijna een week zonder enige dienst van kpn gezeten. Nu weet ik dat je een vergoeding kan krijgen en al is dat een sneue fooi voor de wanprestatie die kpn levert wil ik die toch claimen. Maar niet geheel verassend loopt de kpn site vast als je dit online wilt regelen. Dus na een kwartier naar een draaiend rondje te hebben gekeken waaronder staat: ‘dit duurt maximaal één minuut’. Haal ik mijn gram hier maar. Is er dan niets wat een beetje klantvriendelijk werkt bij de kpn? Maar goed de vraag is nu hoe regel je dat wel?

 


@Gerwie Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat ik voor je kan betekenen, zou je daarom je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik kan doen. 


Jawel dit is de zoveelste keer en de enige reden dat we nog biet zijn overgestapt is die overstap boete van 7,50 per maand de rest van ons leven. 

Wat een onzin. Je krijgt bij je andere provider gewoon ook een email adres dat u kunt gebruiken. 

Je bent duidelijk nog een broekie, wij hebben bijna 30 jaar dezelfde mail en honderden plekken waar onze mail adressen bekend zijn. En waar krijg je nog mail adressen als ger@ of anne@ neegens natuurlijk


Hallo @Gerwie , je bent niet verplicht om een email-only-account aan te houden, dus er is mijns inziens totaal geen sprake van een boete.

Je kunt ook gewoon de emailfunctie van de nieuwe provider gebruiken of een universele email, Gmail, Outlook enz.

 

 

Kennelijk een kluizenaar met 2 vrienden. Weet je op heceel pkekken je mail adressen zitten na een kleine 30 jaar? Je telefoon nummer wil en mag  je toch ook mee nemen. Dat is exact hetzelfde.


Hallo @Gerwie , je bent niet verplicht om een email-only-account aan te houden, dus er is mijns inziens totaal geen sprake van een boete.

Je kunt ook gewoon de emailfunctie van de nieuwe provider gebruiken of een universele email, Gmail, Outlook enz.

 

 

Kennelijk een kluizenaar met 2 vrienden. Weet je op heceel pkekken je mail adressen zitten na een kleine 30 jaar? Je telefoon nummer wil en mag  je toch ook mee nemen. Dat is exact hetzelfde.

Ja en? Wat zou dat? Je verhuist toch ook wel eens een keer? En wat doe je dan? Dan stuur je iedereen gewoon een verhuiskaartje. 


We zitten nu al weer een week zonder enige dienst van kpn. Geen interner,tv en telefoon. Nu dan naar de knoop doorgehakt om toch die 7,50 per maand te slikken. We zitten sinds het eerste begin van internet bij kpn maar nu wordt het toch wel een beetje gortig met de storingen en de desintresse van kpn medewerkers. Daarom helemaaleens met Herman 10

ik moet nu extra kosten maken ondat de Kpn structureel een wanprestatie levert.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo Gerwie,

Wij kunnen niet in je portomonai kijken, maar het effect van een nieuw email adres valt in de praktijk voor particulieren meestal mee. 

Maar een admin heeft wat dingen samengevoegd, je schijnt het eens te zijn met Herman 10, maar dat heeft hij of zij blijkbaar verwijderd, waar ben je het helemaal mee eens. 

Of kan een moderator dit topic zo aanpassen dat het niet lijkt of iedereen iets zit te beantwoorden wat Gerwie niet heeft gevraagd. 


Beste CorL, in al zijn of haar wijsheid heeft een moderator besloten dit draadje los te knippen uit de context. Ik reageer op deze reactie.

Al die antwoorden zijn inderdaad hartstikke duidelijk, maar inhoudelijk zijn ze tegelijkertijd ook heel raar.

Het handhaven van alleen je emailadressen (€ 90/jr) is duurder dan een eigen url

Dit maakt wel heel duidelijk, dat het belang van de klant en diens keuzevrijheid niet heel belangrijk zijn voor KPN.

De strategie is niet om het aantrekkelijk te maken bij KPN te blijven, maar om het heel onaantrekkelijk te maken weg te gaan. Dat is een strategie uit zwakte, niet uit kracht. Bang om omver gelopen te worden door concurrenten die hun zaken beter voor elkaar hebben.

Daar ben ik het dus mee eens. Een sterk zelfverzekerd bedrijf heeft het niet nodig zijn klanten binnen te houden door woeker prijzen te vragen voor dit soort diensten. Zorg dat je dienstverlening dusdanig onderscheidend is dat klanten helemaal niet weg willen inplaats van dit soort praktijken. 

En natuurlijk, als ik fysiek verhuis ben ik ook godvergeten veel tijd kwijt om iedereen dat duidelijk te maken en na 10 jaar krijg ik nog steeds post voor de vorige bewoners van mijn huis. Maar waarom zou je dat van je klanten vragen? Tenzij je een hekel hebt aan alles wat klant heet en hoopt dat ze vooral nooooooit meer terug komen als ze het lef hebben ook maar te overwegen naar de concurrent te stappen. Kortom KPN geloof in jezelf inplaats van dit soort topics te splitsen en weg te moffelen.

 


@Gerwie Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat ik voor je kan betekenen, zou je daarom je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik kan doen. 

Beste Rutger is aangevuld maar nooit meer dingen die niets met elkaar te maken hebben samenvoegen of splitsen zodat niemand meer begrijpt waar het over gaat. Deze 2 posts hebben niets met elkaar te maken.


Daar ben ik het dus mee eens. Een sterk zelfverzekerd bedrijf heeft het niet nodig zijn klanten binnen te houden door woeker prijzen te vragen voor dit soort diensten. Zorg dat je dienstverlening dusdanig onderscheidend is dat klanten helemaal niet weg willen inplaats van dit soort praktijken.

Dit is helemaal niet bedoelt om klanten binnen te houden. Dat u dit zo ervaart is gewoon heel gek. Bij de meeste andere providers is het überhaupt onmogelijk om na het opzeggen nog een email-only abonnement af te sluiten. Daar ben je gewoon definitief je email adressen kwijt na opzeggen. KPN is voor zover ik weet de enige provider waar dit überhaupt kan. Daar mag u alleen maar blij om zijn.


Daar ben ik het dus mee eens. Een sterk zelfverzekerd bedrijf heeft het niet nodig zijn klanten binnen te houden door woeker prijzen te vragen voor dit soort diensten. Zorg dat je dienstverlening dusdanig onderscheidend is dat klanten helemaal niet weg willen inplaats van dit soort praktijken.

Dit is helemaal niet bedoelt om klanten binnen te houden. Dat u dit zo ervaart is gewoon heel gek. Bij de meeste andere providers is het überhaupt onmogelijk om na het opzeggen nog een email-only abonnement af te sluiten. Daar ben je gewoon definitief je email adressen kwijt na opzeggen. KPN is voor zover ik weet de enige provider waar dit überhaupt kan. Daar mag u alleen maar blij om zijn.

Wat schuift dat nou, om dit soort reacties te plaatsen?


@Gerwie  Bedankt voor het invullen van je forumprofiel.  Excuus, ik ben helemaal met je eens dat ik  in mijn enthousiasme een reactie teveel heb samengevoegd in dit topic! 

Overigens is @Nick83 een mede forumgebruiker die niet in dienst is van KPN. "Dit schuift" dus niets voor @Nick83. Ik kan hem ook enkel gelijk geven, KPN is 1 van de weinige providers waar je na opzegging je e-mailadres kunt behouden. 

Ik heb het voor je nagelopen en ik zie inderdaad dat je last hebt gehad van een storing in de wijk, hier was kabelschade ontstaan, het probleem zou nu opgelost moeten zijn. Een vergoeding voor deze storing kun aanvragen via het formulier. 

Ik zie overigens nog geen omzetting van je abonnement naar een e-mail only abonnement terugkomen. 


Daar ben ik het dus mee eens. Een sterk zelfverzekerd bedrijf heeft het niet nodig zijn klanten binnen te houden door woeker prijzen te vragen voor dit soort diensten. Zorg dat je dienstverlening dusdanig onderscheidend is dat klanten helemaal niet weg willen inplaats van dit soort praktijken.

Dit is helemaal niet bedoelt om klanten binnen te houden. Dat u dit zo ervaart is gewoon heel gek. Bij de meeste andere providers is het überhaupt onmogelijk om na het opzeggen nog een email-only abonnement af te sluiten. Daar ben je gewoon definitief je email adressen kwijt na opzeggen. KPN is voor zover ik weet de enige provider waar dit überhaupt kan. Daar mag u alleen maar blij om zijn.

Wat schuift dat nou, om dit soort reacties te plaatsen?

Hou het gezellig a.u.b.