Skip to main content

gisteren weer kontakt gehad over mijn mailbox. Verwacht best bepaalde mails maar er komt gewoon niks binnen dit is denk al de 7de keer in een half jaar tijd.

het staat niet in de spam het staat niet in verzonden het staat gewoon nergens. alles gisteren nagelopen maar krijg nog niks binnen

als ik een mail naar mijzelf stuur ja na een half uurtje of zo. Dat was ook gisteren met de test mail van KPN na een half uurtje kreeg ik hem binnen.

Nu ga ik maar weer brieven schrijven postzegel erop een geadresseerde aan mijzelf terug want de mail doet het gewoon niet goed

jammer zie dat er meer mensen problemen mee hebben

meestal open ik de mail op de computer

denk maar dat ik mijn postzegels ga claimen bij de kpn

 

groetjes Marlene

 

Hallo @mariamagdelena00, jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heel vervelend dat je bepaalde mails niet binnenkrijgt. Waar controleer je dat in? Doe je dat in een mailprogramma dat je gebruikt of via de webmail? En om wat voor mails gaat het dan? Bijvoorbeeld van bedrijven of van particuliere mensen die jou een mail sturen? Weet je ook of de betreffende afzenders een foutmelding krijgen?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: is het inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?