Skip to main content

Geachte medewerk(er)ster

Ik kan sinds een paar dagen geen e mails meer ontvangen op mijn laptop en mobiele telefoon

Ik heb mijn telefoon ge-reset en daar mee begon de ellende.

Kon eerst nog op mijn laptop komen,maar nu ook niet meer.

Nieuw wachtwoord aangemaakt,maar kom er niet in en de ene foutmelding naar de andere.

Hij geeft ook weleens aan,u zit niet op u eigen netwerk terwijl ik gewoon thuis ben.

Van alles al geprobeerd,en hoop dat u mij kunt helpen om dit probleem op te lossen

Denk dat mijn account moet worden verwijderd,en er een nieuwe aan gemaakt moet worden

Hoop dat dit snel zal worden opgelost,anders bel ik even naar de KPN ZELF.

Hallo @2007Pluto , welk mailprogramma gebruik je, dat het niet lukt?

Lukt het wel via de webmail van KPN?


Hallo @2007Pluto, kom je inderdaad nog wel in de KPN webmail?
Voor foutmeldingen die je krijgt in jouw e-mailprogramma kun je eens kijken op de Kennisbank: Wat te doen bij foutmeldingen


Beste KPN medewerker,

Ik geef in mijn omgeving wat support diversen mensen, en dit probleem zie ik de afgelopen week al heel vaak bij div. kpn-klanten. Ineens is het wachtwoord niet meer juist, nu ook weer bij een Solcon/KPN klant die ineens sinds deze week niet meer in zijn KPN portaal kan om zijn email account te beheren… het is geen toeval..

Misschien iets aan wachtwoord policies veranderd o.i.d.?


Beste KPN medewerker,

Ik geef in mijn omgeving wat support diversen mensen, en dit probleem zie ik de afgelopen week al heel vaak bij div. kpn-klanten. Ineens is het wachtwoord niet meer juist, nu ook weer bij een Solcon/KPN klant die ineens sinds deze week niet meer in zijn KPN portaal kan om zijn email account te beheren… het is geen toeval..

Misschien iets aan wachtwoord policies veranderd o.i.d.?

Hallo @Jurgen Valks , klanten van Solcon kunnen bij Solcon terecht met hun vragen. Dit forum is van KPN, de provider en heeft niets met Solcon van doen. Solcon huurt capaciteit bij KPN Wholesale, een ander bedrijf.

 


@Jurgen Valks 

Het volgende lijkt misschien te absurd voor woorden. Hebben die mensen met die problemen soms in het verleden één of meer van hun emailadressen/-aliasen veranderd en die emailadressen niet veranderd in hun emailprogramma ?


@Jurgen Valks

Het volgende lijkt misschien te absurd voor woorden. Hebben die mensen met die problemen soms in het verleden één of meer van hun emailadressen/-aliasen veranderd en die emailadressen niet veranderd in hun emailprogramma ?

 

Absoluut niet, het zijn mensen met een hele beperkte affiniteit met computers. Vorige week heb ik voor een van hun het wachtwoord nog gereset toen ze nog in de Mijn KPN site konden komen. Eergisteren vroeg hun mail pakket weer om het wachtwoord, ook de webmail werkte niet met de bekende account gegevens. En nu kunnen ze ook niet meer op Mijnkpn.

Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN, ze gaan het oplossen (dus geen doorverwijzing naar Solcon zoals JanD aangaf).

Verder ben ik zelf uiterst positief over KPN hoor, zelden problemen en de mensen van de Webcare zijn enorm behulpzaam en lossen de issues vrij snel op. Af en toe loop je tegen een probleem aan waarbij je in een ‘loop’ terecht komt, maar alles komt goed.