Skip to main content
Antwoord

Geen hoofdletters mogelijk bij inloggen Webmail KPN

• September 11, 2025
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik kan sinds vanmiddag niet inloggen via webmail.kpnmail.nl.

Ik kan voor het wachtwoord geen hoofdletter invoeren . Capslock en shift aan/uit gezety. Doet het niet.

Dat is als ik via Google Chrome wil inloggen. Andere website benaderen via Google Chrome lukt wel met hoofdletters (zoals bijv . Digid of Marktplaats, bank).

Dus alleen bij de KPN webmail werken de hoofdletters niet

Als ik via Edge inlog lukt het wel om hoofdletters in het wachtwoord te zetten. Ik gebruik liever Chrome en al jaren zonder problemen.

Ik zag dat er 12-08-2022 ook al eens zo'n topic was, daar vind ik het antwoord niet. Wel dat deze persoon door KPN geholpen is (iets met een update? ).

Ik heb KPN gebeld, de servicedesk kon mij niet verder helpen. Hij ou een melding maken.

Ik meld het hier toch nog eens omdat ik het hier wat beter kon toelichten.

Dank voor de hulp

Hilde V

Beste antwoord door HildeV

Klopt, ik kan in het wachtwoordveld niet zien of er een hoofdletter staat. Echter het e-mailadres is goed ingevoerd en ik weet zeker dat ik de inlog goed ingevoerd heb ...lukt niet. Dus ik ging op zoek waar het probleem zat. Als ik dan om te checken probeer om het e-mailadres met een hoofdletter te laten beginnen dan zie ik dat er geen hoofdletters komen. (wat voorheen wel kon) . Dus daardoor wist ik waar het probleem zat

Maar dank voor de tip om met copy/paste het wachtwoord in te voeren . HET IS GELUKT.

Fijn weekend, Hilde

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 12, 2025

Heb je het probleem nog steeds met Google Chrome?

Net even geprobeerd in Google Chrome, Windows 11. Maar als ik shift A intoets komt er een puntje in de wachtwoordregel. Hij weigert het dus niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2025

Dank voor het meedenken.

Helaas doet ie het nog niet. Het is alleen zls ik de webmail open via Chrome dat de hoofdletters het niet doen. In alle andere programma doen de hoofdletters het wel. Bij mij komt er ook een puntje in het wachtwoordveld, maar  blijkt geen boofdletter te staan, maar de kleine letter.

Ik heb Chrome er al eens helemaal afgegooid en her geïnstalleerd, zonder succes.

Maar inloggen via Chrome in MijnKPN pakt ie wel de hoofdletters!.

Ook als ik dan via dit scherm de email wil openen… dan doen de hoofdletters het ook niet

Alleen bij webmail.kpnmail.nl de storing. bij inloggen via Chrome browser.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 12, 2025

Ik heb geen kpnmail om te testen, maar bij het veld email kan je idd geen hoofdletter intikken. Alles wordt naar kleine letters geconverteerd. Waarschijnlijk is het ook zo bij het veld wachtwoord.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 12, 2025

Bij mij komt er ook een puntje in het wachtwoordveld, maar  blijkt geen boofdletter te staan, maar de kleine letter.

Ik vraag mij af hoe je dat ziet of weet. Er is geen 👁 om het wachtwoord zichtbaar te maken bij webmail. 

HeidiV
Topper
  • September 12, 2025

Je kan zeker hoofdletters invoeren in het wachtwoordveld ​@TDN , zou een slechte zaak zijn als dat niet kon.
Voor het e-mailadres veld heeft het geen zin om hoofdletters toe te staan.

@HildeV Hoe zie je in Chrome überhaupt het wachtwoord, ik krijg in Chrome geen oogje of optie om het op te slaan zoals bij Firefox (zie afbeelding) als ik zomaar wat invoer:

​Als je het wachtwoord in kladblok o.i.d. intypt en dan copy/paste doet, staan er dan wel hoofdletters in het wachtwoordveld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Klopt, ik kan in het wachtwoordveld niet zien of er een hoofdletter staat. Echter het e-mailadres is goed ingevoerd en ik weet zeker dat ik de inlog goed ingevoerd heb ...lukt niet. Dus ik ging op zoek waar het probleem zat. Als ik dan om te checken probeer om het e-mailadres met een hoofdletter te laten beginnen dan zie ik dat er geen hoofdletters komen. (wat voorheen wel kon) . Dus daardoor wist ik waar het probleem zat

Maar dank voor de tip om met copy/paste het wachtwoord in te voeren . HET IS GELUKT.

Fijn weekend, Hilde

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@HildeV. Welkom op de community! Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt met de tip om het wachtwoord te kopiëren en plakken. Goed dat je dit ook hier hebt teruggekoppeld, daar hebben andere lezers zeker iets aan.

Dank ook aan iedereen die heeft meegedacht in dit topic!😊