Skip to main content

Sinds anderhalve week ontvang ik geen mail meer via hetnet. Ook via webmail van hetnet komen geen nieuwe berichten binnen. Merkwaardig is wel dat de spambox op webmail wel berichten binnen krijgt. Het diverse keren verwijderen van de account en weer opnieuw instellen geven geen resultaat. Zelfs met de hulp van 2 x een KPN medewerker is het niet gelukt mijn mails binnen te krijgen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hi Bert, welkom op het forum. 

Via Webmail hoor je altijd mailtjes binnen te krijgen. Begrijp ik het goed dat je geen enkel mailtje ontvangt? Om te testen, zou je in Webmail een mail naar jezelf willen sturen om te kijken je dit ontvangt? 

Ik hoor graag van je. 


Dag Alex,

Via Webmail kwam alleen nog spammail in de spambox binnen. Voor de rest niets. Testmail vanaf een gmailaccount kwam niet aan. Aanvankelijk kwam er ook geen testmail binnen op een kpnmailaccount van mij waarop kpn de nota's naar mij verstuurt. Dat heeft een medewerkster waarmee ik telefonisch contact had kunnen herstellen. Met het hetnet-adres is het niet gelukt. Ook een andere medewerker een dag erna lukte het niet, alle goede aanbevelingen te spijt. Ik heb voor de rigoureuze oplossing gekozen om afscheid te nemen van mijn hetnet-adres, met het voordeel dat dit toch wel oude emailadres al heel vaak gebruikt (gehackt) wordt om mij heel veel reclame en andere rommel toe te zenden.

Bedankt voor je reactie.


Geen dank, doe ik graag. 

Is dat adres nu dus uit de lucht? Ben namelijk nog steeds benieuwd of je met dat adres in Webmail wel een mailtje naar jezelf kunt sturen. Naar je eigen adres dus vanaf je eigen adres. 

Mocht het verder niet meer nodig zijn omdat je nu een andere hebt, dan is dat uiteraard ook goed. :relaxed:


@Bert180, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


@Bert180, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Is waarschijnlijk een tijdelijke storing geweest Alex. Wij hebben dit ook zo ervaren. Een van ons  kon dus ook geen mail meer aan haarzelf sturen, zelfs niet via webmail. Je zag het meteen de spam ingaan. :rofl:


@Bert180, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Is waarschijnlijk een tijdelijke storing geweest Alex. Wij hebben dit ook zo ervaren. Een van ons  kon dus ook geen mail meer aan haarzelf sturen, zelfs niet via webmail. Je zag het meteen de spam ingaan. :rofl:

Haha, een goede smoes om even niet te reageren. :sweat_smile: