Ineens geen inkomende e mails meer,hoe kan dat ,vanmorgen nog wel
Zelfde hier, krijg in Outlook steeds de vraag of mijn wachtwoord juist is.
KPN, is er een storing bekend?
Bij Storing op KPN.com staat dat er geen storingen zijn.Â
Het volgende kan bij Outlook helpen: Maak een nieuw account aan in Outlook (met dezelfde gegevens) en verwijder het account dat problemen veroorzaakt. Vraagt Outlook nog steeds om een wachtwoord ?
Hi
Â
Ik heb niets meer van jullie gehoord, dus neem aan dat het inmiddels is opgelost (eventueel via een ander kanaal). Als die niet zo is, dan weten jullie ons te vinden.Â
Na drie dagen lang gebeld te hebben met kpn werd mijn klacht eindelijk doorgezet naar hun klachtenafdeling of service ????? , ze gaven wel elke keer toe dat de fout bij hun lag en niet ineens bij mij.
De 4 e dag werd ik gebeld en goed geholpen ,werden de e mails weer ontvangen en verzonden , wel de 4 dagen de mails kwijt .
Goed om te horen dat het uiteindelijk is opgelost! Wat rot en gek dat je de mails kwijt bent. Normaal gesproken stromen ze alsnog binnen. Bedankt dat je het hier meldt dat het is ‘opgelost’
ik heb hetzelfde probleem: geen mails meer kunnen ontvangen met de melding dat het wachtwoord gecontroleerd moet worden.Â
Het wachtwoord is goed. Daar ligt het niet aan.
ik herken de beschrijving van KoosCar. Dat hebben wij ook.
Wat kan ik doen om het op te lossen?
Ik kan helaas niet zien wat de oplossing is geweest bij
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.