Skip to main content

monteur heeft inderdaad geen glasvezeldraad aangetroffen in ons nieuwbouw appartement.

Hij wilde het gaan aanleggen en zorgen voor superwifi. Hij kon het in orde maken vanuit de verdeelkast in onze nieuwbouwwijk maar kreeg geen toestemming van KPN omdat eea nog niet opgeleverd zou zijn???
 

Nu zitten wij al een paar dagen en dus ook de hele kerst zonder wifi en dus zonder tv. Onze MB' s raken heel snel op omdat we met een duur 0900 nummer alles proberen te regelen.
 

Graag willen wij direct na de kerstdagen, uiterlijk op 28 dec met SPOED dat dit direct wordt opgelost.
 

Dit probleem hebben ook heel veel huishoudens bij ons in het appartementen complex Eimersland.

Hoe kan het dat sommige mensen hier in hetzelfde complex wel wifi en tv signaal hebben?
 

Vertrouwende dat dit direct wordt opgelost,
 

Met vr.gr.

Duur 900 nummer?? Wie belt u dan? Het nummer van kpn is gratie 0800-0402. Maar een medewerker gaat dit sneller dan normaal oppakken vermoed ik. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag.


@Jogu65 ik zie inderdaad graag zoals door @Joep1965 aangegeven je klantgegevens. We hebben je bericht gezien. :relaxed:


Bram en Joep,

Dank je wel, we hebben inmiddels met het 0800 nummer gebeld, wisten we echt niet want we kregen dat 0900 door.

We hebben digitenne noodpakket nu aangesloten, het werkt  alleen het tv beeld is groen???

Voor nood is het goed en het wachten is nu op de KPN oplossing met de glasvezel en het signaal,

 

Groet 


Bram en Joep,

Dank je wel, we hebben inmiddels met het 0800 nummer gebeld, wisten we echt niet want we kregen dat 0900 door.

Van wie?


Bram en Joep,

Dank je wel, we hebben inmiddels met het 0800 nummer gebeld, wisten we echt niet want we kregen dat 0900 door.

Van wie?

Zal mij niks verbazen als het Google is of een andere zoek machine.

 


@Jogu65 zou je voor het groene beeld eens kunnen kijken of een andere HDMI poort helpt? Daarnaast zou je ook onze stappen op de website voor het verhelpen van slecht beeld of geluid bij Digitenne kunnen volgen. 


@Jogu65, werkt het noodpakket inmiddels? En heb je ook al wat gehoord over je internet? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we kijken hoe het er voor staat.