7 dagen al dit probleem houden voorvandaag een monteur geregelt is niet gekomen hoe ken je een 75 jaar mens zonder vaste tel laten zitten ze ken niet eens alarm centale bellen
7 dagen al dit probleem houden voorvandaag een monteur geregelt is niet gekomen hoe ken je een 75 jaar mens zonder vaste tel laten zitten ze ken niet eens alarm centale bellen
Beste
nee en zit nu al 7 dagen zonder vaste telefonie en als er iets gebeurt ken er geen alarm centrale gebeld worden ivm me ma heb geen mobiel en gister vrij genomen voor de monteur en bel je op dat hij nog zal komen en half 8 was er nog niemand het zit glasvezel is al gezegd dat bij kpn ligt
Dag
niets werk er geen internet geen tv geen vaste telefoon en lig bij signaal van glasvezel
En gisteren is door zusje gebeld en we worden er niet wijzer op mij data van 20 gig is bijna op aan deze storing er is ook geen nood pakket aangeboden en er was mij beloof gister en monteur zou komen wat moeten wij doen als klant om een monteur te laten komen en probleem fixt
Dat is heel vervelend,
Ik zie dat er inmiddels wel een noodpakket is verzonden en dat er een monteur gepland staat voor de 1e, het lijkt er dus op dat het nu goed gaat komen! Zou je na de monteursafspraak nog een berichtje willen sturen, zodat we hier ook weten dat het echt weer in orde is met de lijn?
Het is weer gemaakt we hebben weer internet tv en vaste bellen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.