Skip to main content

7 dagen al dit probleem houden voorvandaag een monteur geregelt is niet gekomen hoe ken je een 75 jaar mens zonder vaste tel laten zitten ze ken niet eens alarm centale bellen 

 

Beste @Jef44, welkom! Wat ontzettend rot dit zeg.. Heb je inmiddels opnieuw contact gehad met onze telefonische klantenservice via 0800-0402? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met de betreffende postcode + huisnummer en klantnummer(s)? De monteur heeft geen contact met jullie opgenomen?


nee en zit nu al 7 dagen zonder vaste telefonie en als er iets gebeurt ken er geen alarm centrale gebeld worden ivm me ma heb geen mobiel en gister vrij genomen voor de monteur en bel je op dat hij nog zal komen en half 8 was er nog niemand het zit glasvezel is al gezegd dat bij kpn ligt 

 

 


Dag @Jef44 Kun je me iets meer toelichting geven? Er zijn recentelijk wat zaken op aansluiting gewijzigd volgens mij. Het lijkt er op dat inmiddels alles verwerkt is, maar dat is niet het geval, geef je aan. Is het alleen de vaste telefoon die niet werkt, of speelt er meer? Is er nog contact met de klantenservice geweest? Ik zie dat er een melding voor een achterliggende afdeling is aangemaakt en op basis daarvan zal er contact met jullie worden opgenomen.


niets werk er geen internet geen tv geen vaste telefoon en lig bij signaal van glasvezel 

En gisteren is door zusje gebeld en we worden er niet wijzer op mij data van 20 gig is bijna op aan deze storing er is ook geen nood pakket aangeboden en er was mij beloof gister en monteur zou komen wat moeten wij doen als klant om een monteur te laten komen en probleem fixt 


Dat is heel vervelend, @Jef44 Je hebt dus wel extra data gekregen, zodat je in elk geval iets kunt? Ik zie dat er melding uit staat om contact met jullie op te nemen. Ik heb dit verzoek nogmaals verstuurd. 


Ik zie dat er inmiddels wel een noodpakket is verzonden en dat er een monteur gepland staat voor de 1e, het lijkt er dus op dat het nu goed gaat komen! Zou je na de monteursafspraak nog een berichtje willen sturen, zodat we hier ook weten dat het echt weer in orde is met de lijn?


Het is weer gemaakt we hebben weer internet tv en vaste bellen 

 


Reageer