Skip to main content
Beantwoord

geen mailontvangst meer op mijn pc

• May 6, 2020
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Ik heb gisteren om reden mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de entree van planet gewijzigd. De nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel geaccepteerd door KPN. Sindsdien ontvangĀ ik geen mails meer en kan ik niets versturen.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @magalata, welkom op het forum! Hoe heb je het wachtwoord gewijzigd?

Als je dit gedaan hebt, zoals het ook gedaan zou moeten worden, via email.kpn.comĀ (log daar in met het KPN ID waarmee je ook inlogt op de MijnKPN), dan moet je daarna ook in je e-mailprogramma het wachtwoord wijzigen.

Als je alleen in je e-mailprogramma het wachtwoord hebt gewijzigd, dan werkt het niet. Je zult dan ook nog moeten inloggen op email.kpn.com en daar het wachtwoord aanpassen.

Ā 

Pas als het op beide plekken hetzelfde staat werkt het weer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2020

Hoi @magalata, welkom op het forum! Hoe heb je het wachtwoord gewijzigd?

Als je dit gedaan hebt, zoals het ook gedaan zou moeten worden, via email.kpn.comĀ (log daar in met het KPN ID waarmee je ook inlogt op de MijnKPN), dan moet je daarna ook in je e-mailprogramma het wachtwoord wijzigen.

Als je alleen in je e-mailprogramma het wachtwoord hebt gewijzigd, dan werkt het niet. Je zult dan ook nog moeten inloggen op email.kpn.com en daar het wachtwoord aanpassen.

Ā 

Pas als het op beide plekken hetzelfde staat werkt het weer.