Skip to main content

Ik kan naar een specifiek emailadres geen mails meer versturen of van hen ontvangen. Ik begreep dat KPN zo'n adres op een soort zwarte lijst gezet kan hebben? Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Wat voor een melding krijg je dan als je een mail verstuurt naar dat emailadres?

Wat is het domein (alles vanaf @) van dat emailadres waar je een bericht naar verstuurt.


Dat de mail niet verzonden kon worden naar het adres.

Het domein is fahminstituut.nl. Het gekke is dat mails naar andere e-mailadressen met dit domein wel goed gaan. Alleen de info niet. En hij zit niet in mijn spambox.


Dat de mail niet verzonden kon worden naar het adres.

Wat is de exacte melding?

Zit er ook nog een code bij?


Dat weet ik niet meer precies. De laatste paar keer kreeg ik helemaal geen melding maar kwam mijn bericht gewoon niet aan. Er was in ieder geval geen code bij.


Dat de mail niet verzonden kon worden naar het adres.

Het domein is fahminstituut.nl. Het gekke is dat mails naar andere e-mailadressen met dit domein wel goed gaan. Alleen de info niet. En hij zit niet in mijn spambox.

Dan denk ik niet dat KPN er iets mee te maken zou hebben. Als KPN al iets zou blokkeren, dan zou KPN denk ik het hele domein blokkeren. 


Oke, dankjewel. Fijne dag verder.


Kunnen andere mensen wel mailen naar dit adres? Of heeft u zelf het al eens geprobeerd vanaf een ander adres? Vanaf een Gmail account ofzo?


Ja anderen kunnen er wel naar mailen. Gmailaccount heb ik nog niet geprobeerd.

 


Hoi en van harte welkom op ons forum @CeyJoy!

Goed om te zien dat je al op weg geholpen bent door @Nick83 en @wjb. Als er in onze systemen iets geblokkeerd wordt of niet goed gaat, dan krijg je inderdaad een mail terug met een foutcode. Mocht je toch nog op een mail met zo'n code stuiten, laat het dan vooral weten. Aan de hand van die foutcode kunnen we zien wat er mis gaat. Als je die niet krijgt, dan gaat er vermoedelijk iets anders mis. Test het eens vanaf een ander mailadres, zoals Nick nog tipte. Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.