Skip to main content
Antwoord

Geen mappen in Outlook Windows11

• October 12, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Op de nieuwe laptop Windows11 nieuwe Office geïnstalleerd.

ik kan 3 mailaccount ma prima toevoegen en alle mappen komen mee. Het kpn mailaccount  kan ik ook aanmaken met imap en smtp maar al mijn mappen komen niet mee/worden niet geïnstalleerd. Iemand tips?

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@Jejebe 

Je gebruikt nu het nieuwe outlook?

Als je Office hebt kan je ook terug naar het oude outlook (ook wel outlook classic genoemd), daarmee zou je wel alle mappen moeten kunnen zien.

Als je ze in outlook classic niet allemaal ziet kan je ze zichtbaar maken door met de rechtermuisknop op het mailaccount te klikken (in het linkervenster) en dan IMAP-mappen te kiezen, daarna Query uitvoeren en dan de mappen weer toevoegen als geabonneerd via Aanmelden.
In het nieuwe outlook werkt dat niet, die optie zit er niet in.

4 reacties

HeidiV
Topper
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Hi ​@Jejebe 

Je gebruikt nu het nieuwe outlook?

Als je Office hebt kan je ook terug naar het oude outlook (ook wel outlook classic genoemd), daarmee zou je wel alle mappen moeten kunnen zien.

Als je ze in outlook classic niet allemaal ziet kan je ze zichtbaar maken door met de rechtermuisknop op het mailaccount te klikken (in het linkervenster) en dan IMAP-mappen te kiezen, daarna Query uitvoeren en dan de mappen weer toevoegen als geabonneerd via Aanmelden.
In het nieuwe outlook werkt dat niet, die optie zit er niet in.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze Community@Jejebe!

Goede vraag: We denken hier in de community graag met je mee. Heb je de tips van ​@HeidiV al gezien en kunnen controleren? We horen graag of je verder gekomen bent, of natuurlijk als je een oplossing gevonden hebt! Jouw terugkoppeling en ervaring kan ook weer handig zijn voor andere gebruikers hier :)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 20, 2025

Dank. Ik ben geholpen door Office support. Komt idd neer op classic. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling ​@Jejebe :)