Skip to main content
Vraag

Geen toegang meer tot email via Outlook

• May 28, 2021
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

sinds een paar weken kan outlook geen email meer ophalen van een email-adres van telfort. Het andere adres funtioneert wel gewoon. Ik heb ook geen wachtwoord meer van het probleem-adres.

Foutmelding:
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via xxxxxx@telfort.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via xxxxx@telfort.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 29, 2021

@noudaneenandere :

Even zoeken op GOOGLE leverde het volgende op:

https://www.windows10help.nl/0x800ccc0e/index.html

Afgaande op bovenstaand artikel zou ik de oorzaak in een corrupt *.pst bestand zoeken.

Dank voor de link! Ik zou wel niet weten wat ik hier mee kan doen. Bij navraag bij KPN bleek het probleem-adres een alias te zijn van het adres waar ik wel toegang toe heb, met hetzelfde wachtwoord. Misschien is opnieuw instellen van het adres dan het beste?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 1, 2021

Ja @noudaneenandere. Wijzig dan ook meteen het wachtwoord uit voorzorg. Dat is mogelijk ook al genoeg.Â