Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang meer tot KPN Mail en foutmelding bij toevoegen in MijnKPN

• July 31, 2026
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Mijn KPN mail  kan ik niet benaderen en niet meer inloggen. Kunnen jullie deze herstellen?

En de reservering die er nu opstaat ervan af halen? 

Als ik in MIJN KPN omgeving het mail adres wil toevoegen krijg ik de volgende fout melding: Het opgegeven e-mailadres is niet beschikbaar.

Ik heb deze toegang met hoge prioriteit nodig omdat deze wordt gebruikt als verificatie mailadres van Hotmail (outlook)

Beste antwoord door AriënC

het is niet handig om je e-mailadres hier open en bloot in dit klanten-forum te plaatsen.
het beste is om morgen even te bellen met 0800-0402.  Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 31, 2026

het is niet handig om je e-mailadres hier open en bloot in dit klanten-forum te plaatsen.
het beste is om morgen even te bellen met 0800-0402.  Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2026

Helaas heb ik geen beter nieuws. 

Je had voor 25 juni in moeten loggen op webmail.kpnmail.com om dit adres, wat kennelijk niet actief in gebruik was, te behouden. Voor de overgang naar de nieuwe mailserver heeft kpn inactieve adressen nu inmiddels verwijderd. 

https://www.kpn.com/wijziging/e-mailverandert

Het kan helaas pas opnieuw gemaakt worden als de nieuwe mailserver in gebruik wordt genomen. Er is nog geen datum bekend. 

Tot die tijd kan zelfs de klantenservice geen adressen aanmaken. 

Kun je niet inloggen op je hotmail?

Overigens kan dit überhaupt niet via de kpn community, maar hooguit via de klantenservice. Gebruik dus de gegevens die Ariën je verstrekt heeft.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@ArieHarms, als je het adres gebruikt voor verificatie snap ik dat je 'm wilt kunnen gebruiken. Het snelste om dit te bekijken is inderdaad wat Ariën noemt, via een terugbelafspraak. Heb je dat inmiddels kunnen doen?

De situatie kan zijn zoals Peter beschrijft, maar zonder meer details is dat nog niet met zekerheid te zeggen. De klantenservice kan dat wel samen met jou zien als je daar contact mee hebt.