Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang meer tot Telfort e-mail account

• November 25, 2024
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Hi!
Een aantal jaar geleden heeft een vriend van mij een @telfort.nl mailaccount aangemaakt. Deze heeft hij voor een korte tijd gebruikt, maar er zijn wel diverse diensten aangekoppeld. Nu is het zo dat hij die diensten wil omzetten naar zijn huidige mailadres, maar hij heeft geen toegang meer tot het @telfort.nl mailaccount. En hij weet het wachtwoord ook niet meer…

Hij probeert namelijk zijn EA account dat gekoppeld is aan zijn Playstation te wijzigen, maar dat kan dus niet omdat hij dan in de telfort mail moet komen…

Ik dacht misschien kan ik via mijn kpn account toegang krijgen tot zijn oude telfort mail account, zodat we het een en ander kunnen wijzigen?

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@mitchellhop, goed om te lezen dat het e-mailadres inmiddels weer aangemaakt is. Waarom je nog geen verificatiecode voor hem krijgt is moeilijk te zeggen. Staat die mogelijk in de spam map?

Op hun hulp pagina geeft EA ook een paar suggesties voor als je de code niet ontvangt: EA-aanmeldingsverificatie inschakelen.

Het kan ook zijn dat hij voor een andere methode heeft gekozen, ze hebben mail, sms en authenticator app als opties. Ze lichten ze allemaal toe op de link hierboven.

Beste ​@mitchellhop wat is EA ???

Electronic Arts is een uitgever van games 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 25, 2024

Beste ​@mitchellhop als je zelf een mailaccount bij KPN hebt, zou je dat Telfort-account als alias (door KPN adres genoemd) toe kunnen voegen aan je eigen KPN-account mits dat account niet bezet is.

Anders kan hij via de KPN-webmail met het Telfort-account proberen in te loggen, maar dan opgeven dat hij zijn wachtwoord vergeten is.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2024

Beste Jan,

Het is mij gelukt om het account toe te voegen. Ik kan ook met andere mailadressen mails hierheen sturen en ik ontvang ze dan in de kpn webmail op dat telfort account.

Echter ontvanging ik geen verificatiecodes van EA. Enig idee wat dit kan zijn?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 25, 2024

@mitchellhop 

Heeft jouw vriend nog een KPN abonnement ? Dan kan die vriend dat telfort emailadres als een alias aan een nieuw emailaccount aanmaken.

Of laat jouw vriend in zijn emailprogramma dat nieuwe telfort account aanmaken. Misschien voert EA een extra controle uit op IP adres. Dan kan alleen jouw vriend die gegevens veranderen op zijn IP adres.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 25, 2024

Beste Jan,

Het is mij gelukt om het account toe te voegen. Ik kan ook met andere mailadressen mails hierheen sturen en ik ontvang ze dan in de kpn webmail op dat telfort account.

Echter ontvang ik geen verificatiecodes van EA. Enig idee wat dit kan zijn?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 25, 2024

Electronic Arts

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 25, 2024

Beste Jan,

Echter ontvang ik geen verificatiecodes van EA. Enig idee wat dit kan zijn?

Beste ​@mitchellhop verificatiecodes worden in de regel als SMS c.q. bericht naar een mobiele telefoon gestuurd en zelden naar mail.

Als het toch naar mail gaat, wordt het misschien naar een ander mailadres gestuurd, dan waar jij controle over hebt.

Alles in het belang van de optimale veiligheid in deze grote boze (internet)-wereld.😎

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2024

Welkom op de community ​@mitchellhop, goed om te lezen dat het e-mailadres inmiddels weer aangemaakt is. Waarom je nog geen verificatiecode voor hem krijgt is moeilijk te zeggen. Staat die mogelijk in de spam map?

Op hun hulp pagina geeft EA ook een paar suggesties voor als je de code niet ontvangt: EA-aanmeldingsverificatie inschakelen.

Het kan ook zijn dat hij voor een andere methode heeft gekozen, ze hebben mail, sms en authenticator app als opties. Ze lichten ze allemaal toe op de link hierboven.

Electronic Arts is een uitgever van games 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2024

Probleem is inmiddels opgelost :)

Jasper van KPN
Moderator

Super, dat is fijn. Jullie kunnen weer lekker gamen dus. Veel plezier! 😁