Skip to main content

Ik heb plotseling geen toegang meer tot een email-adres wat ik al jaren gebruik. Het betreft een emailadres dat aangemaakt is door het bestuur van een stichting. Ondertussen zijn alle oud-bestuursleden opgevolgd door nieuwe bestuursleden. Echter, niemand weet wie dit email-adres destijds heeft aangemaakt. Hoe krijg ik toch toegang tot dit email-adres. Naam en wachtwoord zijn bij mij bekend, toch krijg ik geen toegang.

Kan het zijn dat het email is aangemaakt door een van de oud-bestuursleden op zijn eigen kpn-account en dat deze persoon zijn abonnement heeft opgezegd en daardoor de email niet meer werkt?

Wat betreft je laatste vraag: dat kan. Vul je profiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

En zet het email adres in het vak Persoonlijke opmerkingen. Dan kan een KPN medewerker dat even voor u na zoeken.

Als u een email stuurt naar het email adres, word deze dan correct verzonden? Of krijgt u misschien een foutmelding terug?


Hi @Marckus,

Het mailadres is helemaal niet meer actief dus ik vermoed inderdaad dat dit bij een abonnement onder was gebracht dat inmiddels op is geheven.

Heb je zelf KPN? Of 1 van de andere nieuwe bestuursleden? Zo ja, dan kunnen jullie kijken of het mailadres weer aan gemaakt kan worden!


Hoi Maja,

Ik heb ondertussen via mijn abonnement het email-adres opnieuw kunnen aanmaken. Helaas is dan je gehele geschiedenis weg. Deze is niet meer terug te halen voor zover ik weet. 

In elk geval kunnen we nu weer met onze leden communiceren met een voor hun bekend email-adres.

 


Ah, top dat het is gelukt om hem weer aan te maken!

Het klopt dat alles weg is als een mailadres op wordt geheven, mails zijn inderdaad niet terug te halen. Je hebt 'm nu zelf in beheer, dus dit zal jullie niet nogmaals gebeuren :slight_smile: