ik kan ook geen mail meer verzenden van mijn windows live mail.
Tot een paar dagen geleden lukte dat nog wel. De instellingen zijn niet gewijzigd.
Ik gebruik windows defender als antivuris programma.
Hoe kan ik nu mijn mail verzenden?
Bedankt!
Gr. René
Bladzijde 1 / 1
Hallo @3drene Windows Live Mail moet je niet meer willen gebruiken, wordt al jaren niet meer ondersteund door Microsoft. Als je een recente versie van Windows hebt, gebruik dan beter de opvolger van Live Mail: MAIL van Windows of anders de webmail van KPN:
Lukt het wel om email via de KPN webmail te versturen bijv. naar jouzelf ? Zo ja, dan ligt de fout bij Windows Live Mail.
Hallo @Willy22 , dat lukt helaas ook niet.
Lukt inloggen op KPN Webmail wel?
Hoi @Nick83 , dat lukt wel. Het is puur alleen van die plek dat ik niks kan verzenden.
Ontvangen ed gaat wel.
Krijg je ook een foutmelding @3drene? Of blijven de berichten in het Postvak Uit hangen? Ik ben het ook wel eens met de anderen die je aanraden om een ander en meer up to date e-mailprogramma te gaan gebruiken.
@3drene
Zet Defender eens uit. Lukt het dan wel om email te versturen ?
Krijg je ook een foutmelding @3drene? Of blijven de berichten in het Postvak Uit hangen? Ik ben het ook wel eens met de anderen die je aanraden om een ander en meer up to date e-mailprogramma te gaan gebruiken.
Ik krijg ook een foutmelding.
@3drene
Zet Defender eens uit. Lukt het dan wel om email te versturen ?
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen...
@3drene
Open het programma “c:\windows\system32\services.msc”. Daar moet je dan de Service “Win Defender” (tijdelijk) uitzetten.
Om wat voor foutmelding gaat het dan precies? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Om wat voor foutmelding gaat het dan precies? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Er is een onbekende fout opgetreden.
Onderwerp 'Fw: Bedankt voor je aanmelding' Serverfout: 550 Reactie van server: 550 5.7.1 Mail rejected. Server: 'mail.planet.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC69 Protocol: SMTP Poort: 25 Beveiligd(SSL): Nee
@3drene
Open het programma “c:\windows\system32\services.msc”. Daar moet je dan de Service “Win Defender” (tijdelijk) uitzetten.
Helaas kan ik dat programma niet openen...
Hallo @3drene de instelleningen voor de uitgaande mail kloppen ook niet (meer), zie onderstaand voor de goede instellingen:
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.