Skip to main content
Antwoord

Geen uitgaande of Inkomende mail mogelijk

• December 30, 2020
  • 11 reacties
  • 178 keer bekeken

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ik kan mails meer ontvangen ook uitgaande mail geeft het fouten weer, als ik naar webmail gaat kan ik niet mijn mail account tijdelijk bereiken zie bijlage.

Als ik iets verstuurd komt het terug met Windows fout ??? Nooit gehad weet niet meer wat ik zou moeten doen…??

Beste antwoord door HermanVerheij1

Jawel @HermanVerheij1 , even doorklikken:

Dank!

Je krijgt trouwens ook de optie: “hou mij op de hoogte via e-mail” :grin:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• Slimmerik
  • December 30, 2020

Er is storing, zie deze website. Er is niks mis met uw laptop/pc.

HermanVerheij1
Deelnemer

Wanneer krijgen we van iemand van KPN te horen wanneer de storing is verholpen? Vorige keer duurde dat een dag...

• December 30, 2020

Wanneer krijgen we van iemand van KPN te horen wanneer de storing is verholpen? Vorige keer duurde dat een dag...

zie deze link:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

HermanVerheij1
Deelnemer

zie deze link:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Dat helpt niet, dat zijn algemene “oplossingen” voor prpblemen die niets te maken hebben met de huidige storing op de e-mailserver. Alleen KPN kan ons vertellen wanneer die probkemen waarschijnlijk opgelost zijn.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 30, 2020

Jawel @HermanVerheij1 , even doorklikken:

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 30, 2020

hier ook het zelfde  :)  het loopt niet zo lekker op dit moment bij  KPN  echt overal hebben ze wel iets wordt er heelas moedeloos van :( 

HermanVerheij1
Deelnemer
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Dank!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 30, 2020

Dank!

Ja dat laatste is een standaard mogelijkheid, maar voor deze storing wat “lastig” idd :joy:

• Slimmerik
  • December 30, 2020

Het komt natuurlijk altijd ongelegen, maar nu extra aan het einde van het jaar. Hopelijk werkt het weer snel beter.

HermanVerheij1
Deelnemer

Het werkt weer! Dat is een stuk sneller dan laatst (toen duurde het een hele dag)...

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Dat kan wel zijn dat het dan pas nu vermeld staat als storing, maar toen ik had dus niet..…

Â