Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding e-mail (ontvangen en versturen lukt niet)

• December 31, 2020
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik kan geen inkomende emails ontvangen en emails versturen. Krijg telkens een foutmelding dat er geen verbinding is. 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Jose_

Hoi @0572, welkom op het forum!

Er was een week geleden een storing met E-mail. Grote kans dat je hierdoor problemen had met het ontvangen en versturen van e-mails. Werkt het inmiddels weer? Mocht dat niet het geval zijn, dan lees je in het storingstopic hoe je dit oplost!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

Welk mail programma gebruikt u? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

office 2019. Als ik mijn gegevens bekijk van de server zijn die naar mijn idee gewoon goed.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

Kunt u de instellingen eens nalopen aan de hand van de schermafdrukken in dit topic?

https://forum.kpn.com/e-mail-10/imap-werkt-niet-in-outlook-2019-523888?postid=1185206#post1185206

Maar dan geen nieuw account aanklikken, maar uw bestaande account selecteren in het 4de plaatje.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2021

Hoi @0572, welkom op het forum!

Er was een week geleden een storing met E-mail. Grote kans dat je hierdoor problemen had met het ontvangen en versturen van e-mails. Werkt het inmiddels weer? Mocht dat niet het geval zijn, dan lees je in het storingstopic hoe je dit oplost!

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 10, 2021

@0572  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!