Skip to main content
Op mijn desktop krijg ik sinds kort continue de mededeling dat er geen verbinding met de server is. Ook wordt mijn mail niet opgehaald. Wifi op de desktop is niet heel goed (op tablet en telefoon in dezelfde ruimte wel). Ik heb de wifiversterker eraf gehaald, meerdere malen de modem opnieuw opgestart, alle stekkers eruit getrokken, enz. Soms opent de website maar als ik dan ergens anders op wil doorklikken, weer niet. Wat kan ik doen?
Nu krijg ik de mededeling 'beschadigde inhoudsfout. De website op [naam website] ondervonf een schending van het netwerkprotocol die niet kan worden verholpen. De pagina die u wilt bekijken (dit is gmail.com) kan niet owrden weergegeven, omdat er een fout in de gegevensoverdracht is gedetecteerd.
Welke Experia Box heb je?
De V10. Die hebben we nog niet zo heel lang, dacht ik. Via het programma van KOn om je wifi te versterken, krijgen we het aanbod van twee versterkers, maar helaas kunnen we op het einde niet doorklikken om ze daadwerkelijk te bestellen. Hier moet ik nog voor bellen
De V10 zonder A of de V10A?
De V10 zonder A
Hoi @Lynne18, Klopt het dat je de melding binnen een bepaalde browser te zien krijgt? Zo ja, welke en wil je dan eens proberen om de mailbox te openen vanuit een andere internetbrowser? Ik ben benieuwd of je daarmee wel kan internetten en de mailbox kan openen.
@Lynne18 Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Hoi Marina, sorry, ik heb kon gebeld en twee wifiversterkers ontvangen. De wifi is nu beter op mijn desktop maar ik krijg nog steeds de meldingen dat ik geen verbinding met de server krijg. Heb verschilkende browers geprobeerd: chrome, mozilla en de van windows. Ook mijn email wordt niet opgehaald en verzonden. Smartphone en tabelt werken prima.

Ik vermoed nu dat het toch aan mijn desktop ligt. Maar ja, soms heeft-ie even verbinding, opent een website, sluit 'm weer en dan krijg ik een foutmelding.
@Lynne18, Welke Windows versie gebruik je op jouw desktop? Windows 10? Zou je dit artikel op de site van Microsoft eens willen doornemen? Hopelijk helpt de oplossing in het artikel je om het probleem te verhelpen. Anders hoor ik graag weer van je.
Dank je wel, @Marina_ , ik ga het doorlezen. Ik laat wel mijn pc nakijken door een deskundige want ik kom er eigenlijk niet uit.

iedereen bedankt voor alle hulp!
Graag gedaan @Lynne18. Als je toch nog vragen hebt, stel ze dan vooral! Hopelijk vind je de oplossing alsnog, laat je het dan weten? Voor nu wens ik je een fijne dag :)


Reageer