Skip to main content

Ik krijg gekke meldingen in mijn online mailbox(en). Zie bijlage. Ook hoorde ik van een opdrachtgever, dat zij mij niet kon bereiken via mijn KPN mailadres(sen). Haar mails zaten ook niet in de spambox. Ze kon mij gelukkig wel via hotmail bereiken. Maar dit zou toch niet mogen gebeuren? Is er een storing? Een bug? Of is er iets anders aan de hand?

 

 

Het gaat dus om

“Fout tijdens het lezen van de berichtinhoud Foutmelding: "Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd"

 

Heb dit topic hier op het forum wel terug gevonden, maar daar stond de oplossing/het antwoord ook niet in. Heb ook al gebeld, maar KPN ziet niet waaraan het kan liggen?

Hopelijk krijg ik via dit forum meer duidelijkheid.

Ben vooral bang, dat sommige mensen mijn mailbox niet kunnen benaderen. Omdat ik al melding heb gekregen van een opdrachtgever dat zij mij niet kon mailen.

Graag een reactie / hulp, dus.


Misschien kan https://forum.kpn.com/members/ron-381591 helpen? Want dat had je ook al eerder geprobeerd bij Ingeborg, maar bij haar was het vanzelf over gegaan...


Hoi @MPMB, Ik help je graag verder.

Krijg je deze melding ook op meerdere apparaten? En heb je al een andere browser geprobeerd?Â