Skip to main content

Ik krijg onverwachts gelezen email weer terug. Het zijn mail die ik al lang had verwijderd.
Inmiddels heb ik meer dan 4000 ongelezen mail (hij is nu 2022 aan het binnen halen).
Wat kan ik hier aan doen?

Ik denk dat je POP gebruikt waarbij de mail op de server laat staan en dat er iets fout gaat/ is gegaan in je mail programma waarbij je mail programma niet meer weet dat die mail al eens is opgehaald, valt weinig aan te doen dan alle mails nogmaals  laten ophalen  en dan alles in keer alles als gelezen zetten. ( of te verwijderen) 


Bedankt voor de reactie. Ik ga kijken. Voorlopig kan ik nog niets doen, omdat hij maar gegevens blijft binnen halen. Het is wel bijzonder dat hij ook mail blijft binnen halen wat al jaren geleden is weggegooid/verwijderd. Ik gebruik eigenlijk alleen mijn Ipad voor de mail.


Als je POP gebruikt, en je verwijderd het op 1 apparaat, verwijderd hij dat alleen dat apparaat, op de server en op eventuele andere apparaten blijft die dan gewoon staan.  


@Reinier_1

Misschien heb je gewoon teveel emails bewaard en dat daardoor het programma “in de war raakt" ? Of heb je misschien iets veranderd in jouw emailprogramma ?

Kijk eens in de KPN webmail ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ). Wat zie je daar ?


Reageer