Skip to main content

Mijn 2 email adressen had ik per ongeluk verwijderd, Terugzetten kon niet daar het in quarantaine stond.            Nu werkt het weer met dank aan de forum-lezers en de moderator. Maar kan ik de mail die ik de afgelopen 6 dagen heb gemist, nog terug halen?

Hallo @ArtvanEek ben bang van niet.

Je zou even via de webmail kunnen kijken.

Of via je eigen mailprogramma of je daar op je eigen pc nog iets van opgeslagen hebt.

 


Als e-mailadressen in quarantaine staan kan er ook niets naartoe gestuurd. Verzenders krijgen dan een foutmelding. Op zich heb je dus niks gemist, maar ze zullen het opnieuw moeten sturen.

Wie geprobeerd heeft jou de afgelopen week wat te sturen kom je zelf niet achter dat weten alleen de verzenders 😉.


Hallo @ArtvanEek ben bang van niet.

Je zou even via de webmail kunnen kijken.

Of via je eigen mailprogramma of je daar op je eigen pc nog iets van opgeslagen hebt.

 

Zal eens kijken anders ook niet zo'n groot probleem. Alles werkt gelukkig weer.


Als e-mailadressen in quarantaine staan kan er ook niets naartoe gestuurd. Verzenders krijgen dan een foutmelding. Op zich heb je dus niks gemist, maar ze zullen het opnieuw moeten sturen.

Wie geprobeerd heeft jou de afgelopen week wat te sturen kom je zelf niet achter dat weten alleen de verzenders 😉.

Oke duidelijk, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie


kan ik dit topic ook weer sluiten?


kan ik dit topic ook weer sluiten?

U kunt 1 reactie als het goede antwoord aanmerken. Maar echt sluiten zodat er geen nieuwe reacties meer bijgeplaatst worden kan niet.


kan ik dit topic ook weer sluiten?

U kunt 1 reactie als het goede antwoord aanmerken. Maar echt sluiten zodat er geen nieuwe reacties meer bijgeplaatst worden kan niet.

We reageren gewoon niet meer.

Ach…. Oeps, doe ik het toch 😁😂😎

🔒


Eigenlijk was het best gezellig, al die nieuwe contacten.😂 Een prettige avond allemaal.