Skip to main content
Vraag

Google One en Gemini via KPN afnemen, kan dat?

• July 27, 2026
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nu nog Google One 2TB via Google lopen, daarzit Gemini bij. Zit dit ook bij Google One 2TV via KPN.?

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Abaco,

Als je Google One via KPN bestelt, dan is dat zónder de AI bundel. Als je daar graag gebruik van maakt, is het dus het verstandigst om het via Google af te blijven nemen 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 31, 2026

​@Maja van KPN  niemand weet het bij KPN. Maar gisteren was een collega van de klantenservice creatief. ZIjn antwoord, ik weet het ook niet. Maar probeer het gewoon, werkt het niet. ga je na een maand weer terug naar Google. 

Ik heb gisteren Google One geactiveerd, en de AI bundel zit er gewoon bij. Misschien goed dat jullie dit duidelijk op de website gaan beschrijven en de medewerkers van de klantenservice hier ook over bijpraten.

• Slimmerik
  • August 2, 2026

Interresant dit. Wat als je overstapt naar een andere provider?

Ben je je gegevens dan kwijt?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Maja van KPN  niemand weet het bij KPN. Maar gisteren was een collega van de klantenservice creatief. ZIjn antwoord, ik weet het ook niet. Maar probeer het gewoon, werkt het niet. ga je na een maand weer terug naar Google. 

Ik heb gisteren Google One geactiveerd, en de AI bundel zit er gewoon bij. Misschien goed dat jullie dit duidelijk op de website gaan beschrijven en de medewerkers van de klantenservice hier ook over bijpraten.

Ik wacht op een reactie over de verschillen tussen de Google One variant die wij bieden, en Google One via Google zelf. Als ik precies helder heb hoe het zit, zal ik dat hier delen!