Skip to main content

Ik ben geen klant meer bij KPN, maar wil alle e-mail adressen van freeler verwijderd hebben.

 

Stuur een bericht welke adressen verwijderd zijn door u aub.

mvg

Ger Heijmans

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hallo @Gerrie Heijmans verdwijnen als het goed is vanzelf een keer, blijven maximaal 6 maanden na einde abo bewaard.

 

 


Wat betekend einde abo?


Wat betekend einde abo?

Hallo @Gerrie Heijmans je schrijft zelf dat je geen klant meer bent bij KPN, dat is dus einde abo.

Als jouw abo bijvoorbeelde gestopt is op 1 juli van dit jaar, zijn je mail accounts dus vanaf die datum nog maximaal een half jaar in de lucht, dus tot 1-1-2024.

 


Hi @Gerrie Heijmans,

Wat JanD aangeeft klopt helemaal, na een tijdje zullen je mailadressen automatisch verdwijnen. Ik kan echter kijken of het ook lukt om per direct te doen, als je er graag nu meteen van af wil.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook alle Freeler mailadressen  waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


Vreemd sinds begin mei 2020 geen klant meer bij KPN.

Freeler adressen nog steeds bruikbaar, dus inmiddels dik 3 jaar geleden sinds einde Abo


Hi @Gerrie Heijmans, wat @JanD en @Maja_ hierboven aangeven klopt wel, alleen niet voor de Freeler e-mailadressen. Dit zijn dusdanig oude e-mailadressen dat ze niet automatisch vervallen. Vandaar dat ze nog werken. 

Als je wilt, kijk ik even met je mee. Vul je in dat geval je profiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief naam van de contractant, postcode, huisnummer, geboortedatum, het laatst bij ons bekende IBAN rekeningnummer en de betreffende mailadressen. Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, kan ik er voor je naar kijken.


Profiel ingevuld. Iban en freeler-adressen staan in persoonlijke opmerkingen


@Gerrie Heijmans Super, dankjewel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik heb de e-mailadressen voor je verwijderd. Dit geldt voor alle mailadressen die je in de opmerkingen hebt vermeld. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!