Skip to main content

Beste al 12 jaar probeer ik bij een youtube account van mij in te komen, maar het lukt mij niet. Youtube stuurt (bij recovery) email naar ******** maar daar kan ik niet meer in. Ook mijn oude 06 nummer heb ik niet meer het was 06 181 …. 40. 

Ik moet de inhoud of de hele kanaal verwijderen maar het lukt niet. Ik heb echt last van deze oude materiaal, omdat het voor mijn nieuwe keuze als zanger (klassieke muziek), echt schadelijk begin te worden. Graag uw hulp, AUB uw hulp!!!!

Heel erg bedank

KK

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @KLZ is dat 12move-adres  nog wel onderdeel van je mail-account(s) bij KPN.

Anders zou je het als alias (KPN noemt aliassen adressen) onder een bestaand account aan kunnen maken en is het weer actief om te gebruiken.

Vul dan in dat lege veld wel je volledige mailadres in inclusief @12movel.nl anders zet KPN er standaard @kpnmail.nl achter.

Succes.

 


@KLZ 

Was dat @12move.nl adres een gratis emailadres uit de jaren nul (tussen ca. 2000 - 2010) ? En heb je dat emailadres al meerdere jaren niet meer gebruikt ? Indien "Ja” op beide vragen dan is het zeer waarschijnlijk dat dat emailadres al lang geleden is verwijderd door de Telfort/KPN.

De oplossing is inderdaad om dat ene @12move.nl emailadres opnieuw aan te maken onder jouw huidige (KPN) account.


Beste helaas hebben we geen KPN meer hier, vroeger had ik wel 3 jaar KPN en glasvezel, maar in dit dorpje is KPN niet actief helaas!!!


@KLZ

Heb je dan geen vriend / kennis / collega die wel een KPN abonnement heeft ? Dan kan die persoon (tijdelijk) voor jouw een (extra) @kpnmail.nl account kan aanmaken bij haar/zijn KPN abonnement en daar dat oude @12move.nl emailadres (tijdelijk) aanhangen zodat je toch email van YouTube kunt ontvangen.


Helaas meerdere mensen benaderd, niemand heeft abonnement met KPN 😞 ik hoop dat een moderator begrip toont en wilt helpen. 


@KLZ 

Ik vrees dat in dit geval zelfs een moderator niet kan helpen……………….


ik heb nu iemand gevonden met Planet mail. kan het ook? 

 


@KLZ 

KPN heeft meerdere domeinen in eigendom waaronder ook planet.nl. Dus het antwoord is "ja". Gewoon tijdelijk daar jouw @12move.nl adres aanhangen.


Hi @KLZ, welkom hier. 

Ik kan in dit geval ook niet helpen, ik mag namelijk niet zomaar toegang krijgen tot een e-mailadres van onze klanten of in dit geval ex-klant. 

ik heb nu iemand gevonden met Planet mail. kan het ook? 

 

Dit is fijn, want dan kan die persoon je adres toevoegen als alias onder een van zijn eigen e-mailadressen. Vergeet dit uiteraard niet te verwijderen daarna. Succes!