Skip to main content
Beste forummedewerker KPN,

Al jaren hapert jullie webmail. Vaak crasht het scherm op het moment dat je een net getyte email wilt versturen of al eerder, soms direct na/tijdens inloggen. Of willen mailboxen niet laden. Probleem is onafhankelijk van browser of besturingssysteem en al jaren bekend bij jullie. Helpdesk belen helpt niet. Ik heb inmiddels al honderden euro's abonnementsgeld betaald voor enkel mijn mailaccount en zou nu weleens willen dat dit eindelijk wordt opgelost. Waarom wordt de betaversie niet gewoon standaard gemaakt - is daar soms ook iets mis mee? Als groot telecombedrijf kunnen jullie toch wel voor een goed werkende webserver zorgen? De gratis collega's hebben dit al jaren beter voor elkaar maar ik wil mijn mailadres niet kwijt!



Mvg, Rob1970
PS graag niet teveel discussie maar gewoon aangeven per wanneer het opgelost is.
Geen mogelijkheid om b.v. Met Outlook of een André cliënt je mail te verzorgen?
Thunderbird

bijvoorbeeld
Hoi Rob, welkom hier! Het is ons bekend dat de huidige webmail wat tekortkomingen heeft maar dit klinkt een stuk erger dan dat.



Heel concreet: We verwachten een nieuwe webmail over ongeveer twee maanden. De betawebmail blijft tot die tijd een alternatief en je kunt uiteraard gebruik maken van een e-mailprogramma op de computer zelf, zoals hierboven aangegeven.
Dank u daar zullen veel klanten mee geholpen zijn, ik in elk geval wel. Mvg Rob

Reageer