Skip to main content

Hi,

 

Ik wil graag emails ontvangen van @bam-mam.groups.io. En dat lukt niet. alle andere mail lukt wel (sturen en ontvangen)

Zie hieronder de comment van de beheerder van BAMMAM.

Ook een andere abonnee had issues met het planet.nl adres.

 

KPN - kunnen jullie ervoor zorgen dat ik de mailtjes ga krijgen? Dank!

Dank

Sandra van Beek

 

Mail beheerder.

Als het emailadres klopt en verder wel werkt is de enige mogelijkheid dat Planet (haar emailprovider) mails van Groups.io volledig blokkeert. Dat betekent dat ze nog voordat ze in haar inbox (spam) terecht komen tegengehouden worden door de server van Planet. We hebben dit één keer eerder gehad met een provider, die denken dan dat Groups.io per definitie spam is. De enige oplossing is dat Sandra Planet een mailtje stuurt om te zeggen dat ze graag mails vanaf het domein @bam-mam.groups.iowil ontvangen maar dat deze niet aankomen. Hopelijk is er een behulpzame medewerker bij de klantenservice die kan nakijken of Groups.io op een zwarte lijst staat oid. 

 

Nog even nagekeken bij welke provider dat andere lid met problemen toen zat maar inderdaad, ook bij Planet! Zij heeft het toen wel op kunnen lossen met een medewerker van Planet dus hopelijk lukt het Sandra ook. 

Hoi Sandra,

Goed dat je je probleem hier voorlegt. Ik heb alvast even wat gekeken, en ik zie in ieder geval dat niet alle mail van Groups.io geweigerd wordt, maar sommige mail wel. Omdat ik graag even wil kijken waarom de mails in jouw specifieke geval geweigerd worden, wil ik graag weten op welk e-mailadres men jou probeert te mailen. Kun je me dat e-mailadres in een privébericht doorgeven? Ik kan dan even in de logs van de mailserver kijken om na te gaan wat er mis gaat.


Hallo Sandra,

Dankjewel voor je privebericht. Ik ben even op onderzoek uitgegaan en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat in de laatste 6 maanden er geen mail getracht is te sturen aan je, afkomstig van een e-mailadres op het groups.io domein. De enige mogelijkheid die er dan nog zou kunnen bestaan is (zoals men aangeeft) dat de mail al geweigerd wordt voordat deze uberhaupt doorgegeven wordt, omdat bijvoorbeeld het ip-adres van de mailserver op een blacklist staat. Dat lijkt ook niet het geval te zijn, want er zijn alleen vandaag al zo’n kleine 1500 mails vanuit groups.io afgeleverd op ons mailplatform die ook daadwerkelijk bezorgd zijn en niet als spam gekenmerkt zijn. Om dit dus verder te kunnen onderzoeken heb ik meer informatie nodig. Krijgen de mensen bij Groups.io een foutmelding als ze jou een mail proberen te sturen en zo ja, welke foutmelding is dat precies?


Hi Raymondt,

 

Hierbij de foutcode en bericht!

 

Hello,

Recently, emails sent to you have bounced back to us. This can be for many reasons, including:

- We have an incorrect email address for you. 
- Your account was or is full. 
- Other temporary delivery issues. 

To view the error messages we receive from your email server, click here.

We have suspended email delivery to you. This means you will no longer receive messages from the groups you are subscribed to, including:

You must take action to restore your account. To unbounce your account, go to the following link:

https://groups.io/unbounce?email=sandravanbeek%40planet.nl&cookie=6671936975803646228


Thank you,
The Groups.io Team


Hoi Sandra,

Om de error messages te bekijken moet je ingelogd zijn. Zou je dus zelf even in willen loggen, en mij een of meerdere foutmeldingen in een privébericht kunnen toesturen?