Skip to main content

Hallo,

Ik heb gewacht op de webmail, zodat ik een afbeelding kon toevoegen bij het account van mijn zus. Nu blijkt dit niet te gaan via Google Chrome? Nu heb ik een handleiding gevonden van KPN dat je dit via Explorer of Firefox wel kunt. Er staat ook in dat je HTML opmaak kunt instellen in webmail bij ‘opties’ en weergave instellingen. Ik kom er niet uit, ik zie heel de tab ‘opties’ niet staan, zowel niet in de mailomgeving als bij kpn.com. Waar kijk ik overheen, en hoe krijg ik het nu precies voor elkaar om een afbeelding toe te voegen aan de handtekening? En waar en hoe precies kan ik de HTML aanzetten?

Mvg Aafje Barreveld

Hallo @A. Barreveld , in het topic over de nieuwe webmail heb ik ergens gelezen dat je wèl al een foto of plaatje toe kan voegen maar nog geen handtekening omdat daar nog aan gewerkt wordt.

Kijk eens binnen dat topic voor details.

Succes.

 


Hallo @A. Barreveld 

Je hebt deze vraag een paar weken geleden ook al gesteld. KPN moderator @Erik_ heeft daar toen in het centrale Webmail topic het volgende antwoord op gegeven (met uitleg hoe) :

https://forum.kpn.com/e-mail-10/wijzigingen-in-de-nieuwe-webmail-479563/index6.html#post857224

Helaas zit er nog een fout in de Webmail, waardoor deze functie nog niet werkt. Je kan wel een plaatje selecteren, maar dat verschijnt vervolgens niet in je handtekening. Hopelijk spoedig wel.


@A. Barreveld, zodra er meer informatie over is en het wél werkt zullen wij dit mededelen in het centrale topic! :slight_smile:


Reageer