Skip to main content

Onregelmatig verdwijnt mijn handtekening in de nieuwe webmail. Als ik deze opnieuw wil invoeren krijg ik een foutmelding. Deze kan zijn "Er is een onbekende fout opgetreden” of "Er is een fout opgetreden in de server waardoor deze het verzoek niet kan uitvoeren.”

Een volgende keer, bij opnieuw opstarten pc, staat de (oorspronkelijke) handtekening er weer wel. Het is per dag verschillend.

Hoi @Riro2 Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw handtekening steeds verdwijnt in de nieuwe webmail omgeving. Heb je het getest in een andere internet browser? Dit is, voor zover ik weet, geen bekend probleem. Ik zal intern navragen of dit een bekend probleem is en hoe we dit kunnen verhelpen. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag kom ik er op terug.  


Ik heb precies hetzelfde probleem en dat is erg vervelend als je bedrijfsmatig iedere dag mails verstuurd! Ik kan het niet iedere keer gaan controleren, dus hoop echt dat dit snel verandert.

 


Ik heb inmiddels een antwoord op deze vraag. Dit is een bekend probleem. KPN is aan het uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. 


Ik heb ook een probleem met het opmaken van de handtekening. 

Ik kan geen handtekening meer maken in het webmail programma. Na het  opmaken van de handtekening klik ik op opslaan, maar krijg de melding :  

Fout

Er is een fout opgetreden in de server waardoor deze het verzoek niet kan uitvoeren.

Kan dit verholpen worden? 


Reageer