Skip to main content

Bijna een uur hang je aan de telefoon; toezegging dat men van de technische dienst het probleem gaat oplossen (heel soms kan ik inloggen, en zodra je dit kan en een bericht wil sturen krijg je een bericht pop-up dat het wachtwoord niet herkend wordt en kan je niks meer verzenden. Alles opnieuw opstarten en dan kom je er weer niet in OM GEK VAN TE WORDEN!! Normaal bellen is er niet bij en de service medewerker kan het ook niet verhelpen (inloggen met klantnummer alle wachtwoorden gewijzigd) wekt niet ook niet met webmail ook niet met mijnKPN enz. enz. Ik ga weer niet een uur aan de telefoon hangen om nieuw verzoek te plaatsen. Graag spoedig contact of hoe kan ik behalve bellen met jullie in contact komen voor de oplossing???!!! M.vr.gr. E. Schuurman

@TeleurgesteldopKPN Wat vervelend om te horen dat je deze problemen hebt. Hebben mijn collega's aan de telefoon ook het scherm overgenomen om de instellingen door te nemen? Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met KPN, één er van heb je al gevonden op het forum. Je kunt echter ook een chat starten via onze website. Op het moment dat je nu met de klantenservice belt is de wachttijd ongeveer 5 minuten. Ik kan mij voorstellen dat het erg storend is om zo lang aan de telefoon te hangen, maar voor het oplossen van problemen met e-mail is dit wel veruit de handigste optie. Je geeft ook aan dat het inloggen op de webmail niet lukt, mag ik vragen wat hier mis gaat? 


@TeleurgesteldopKPN Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!