Skip to main content

Hi @probleem2april2020, is het inmiddels gelukt om dit samen met Susan op te lossen? Of kan ik je hier nog mee helpen?


Beste Maja,

Drankrijders voor je bericht.

Ik kan een per ongeluk verwijdert Mailaccount helaas nog steeds niet heractiveren.

MvrGr. Frank Screevr


Dan kijk ik snel of ik je daar verder mee kan helpen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de mailaccount waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Hi @probleem2april2020, het mailadres dat jullie graag verwijderd willen hebben, is nu helemaal weg!

De andere is al wel actief, als extra mailadres onder een andere mailbox. Is dat goed, aangezien jullie er op deze manier al gebruik van kunnen maken? Of wil je een aparte mailbox maken van de mailadres?


Hallo Maja,

Mooi zo dat je het ongebruikte Mailaccount heb verwijdert!👍

De andere Mailbox die onder mijn account hing heb ik nu net verwijdert. Deze wil ik graag weer als een primairMailaccount gaan gebruiken. Hoop dat je ook dit kunt realiseren.

Dank alvast.

MvrGr. Frank


Graag gedaan!

Het mailadres is nu door mij vrijgegeven en kan nu door jouzelf opnieuw als primaire mailbox aan worden gemaakt via je MijnKPN account! Dit kan ik niet voor je doen, maar je zou dit zelf nu zonder problemen voor elkaar kunnen krijgen. Laat je me weten of het gelukt is? :smiley:


Het opnieuw activeren is gelukt!

Dank voor de primaService.

Gr.


Aah super, fijn dat het is gelukt!

Is alles nu helemaal naar wens of kan ik je nog ergens mee helpen nu? :blush:


Graag.

ik heb het opmerkingenveld in het profiel “probleem2april2020” aangevuld met de vraag om het opnieuw kunnen heractiveren van nog een Mailaccount fran………

Dank 

MvrGr.

Frank Screever


Ook deze is nu weer door jullie aan te maken!

Laat je het weten als het is gelukt? :slight_smile:


Heb je deze inmiddels ook opnieuw aan kunnen maken? Hoor het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!