Skip to main content

heel raar, me eerste contact met KPN klantenservice over mijn BKR registratie en de situatie te hebben uitgelegd moest ik een mail sturen met wat kopieƫn en zou mijn registratie hersteld worden, nu ook alles afbetaald is.

Nu inmiddels 6 keer contact te hebben gehad en elke keer weer een ander verhaal te hebben gehoord is er nog niks veranderd, ook via de mail die naar wftcollections is gestuurd heb ik ook niks meer gehoord. Ik heb nog gevraagd met eventueel een andere afdeling die er wel over gaat en mij meer zou kunnen helpen een doorverbinding of een ander nummer maar dat is er niet.

Al mijn abonnementen bij jullie gehad en kwaliteit is niks op aan te merken, alleen de service vanuit KPN vind ik slecht, dat je steeds van het kastje naar de muur gestuurd word en nu alles is voldaan,Ā voor mijn gevoel KPNĀ Ā het van zich laat afweten.

Hallo @Sandra89., welkom op ons forum en bedankt voor je bericht.

Het spijt me om te lezen dat je het gevoel hebt van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dat is uiteraard niet het gevoel dat we jou willen geven. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je je forumprofielĀ willenĀ aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer?Ā Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™. DeĀ gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.